ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ 

5 клас
 
Психологічні хвилинки перед уроком: 1)обійми себе і скажи три лагідних слова. 
2)Яке ти сьогодні сонечко? (замалюй на екрані, полях зошита смайлик) 


Урок1

Художня література- духовна скарбниця людства

1)Дивись урок

https://youtu.be/qxTWguCDL6A


2) Читати в ел підручнику стор.6-9


3) Скласти жартівливу розповідь про те, шо може трапитись з людиною, якщо вона не буде вміти читати.


3) Намалювати улюбленого книжкового героя і пояснити, чому подобається?


 Урок 2

Тема:

Роль книжки та читання художньої літератури для формування гармонійної особистості

Види читання в цифрову епоху.


1)Дивись урок


https://youtu.be/vafIzTUq0b0


Паперові та електронні книжки- вади та перееваги.


2)

Створити плакат (в зошиті) «Навіщо треба читати»


3)

Підготувати розповідь «Улюблена казка»


Урок 2

Казки народів світу: різновиди, ознаки, загальнолюдські ідеали та національна самобутність

Дивись урок

https://youtu.be/z6M4dKLoIz4


Д/з

1)Опрацюй підручник

Стор.13-19

Підручник із Зарубіжної літератури

Автор: Ніколенко

2)Створи схему-малюночок «Різновиди казок», наведи приклади казок, які ти знаєш


Урок 3

Японська народна казка «Іссумбосі,

або Хлопчик-Мізинчик».

Утілення в образі Іссумбосі чесності,

любові до праці, кмітливості й відваги


Дивись урок


https://www.academia-nikolenko-5klas.com.ua/multimedijni-prezentatsiyi/yaponska-narodna-kazka-issumbosi-abo-hlopchik-mizinchik/


Слухай казку


https://youtu.be/fXIA1NFGt-o



Д/з

1)Випиши тему казки

2) Зроби схему з рисами Іссумбосі

3)Намалюй героя, що сподобався в казці(за бажанням)


Або можете працювати по казці «Момотаро- хлопчик персик»

Дивись урок

https://youtu.be/stJ-xOgLZgw


Слухай казку

https://youtu.be/9dAHlzoKRMU


Урок 4


Тема: Японська народна казка «Іссумбосі,

або Хлопчик-Мізинчик»

та «Момотаро або хлопчик-персик»

Національний колорит японської казки.


Матеріал підручника:

стор. 20-28


Дивіться урок

https://fs.naurok.com.ua/uploads/files/179099/120050.pptx


1) Створіть соціальну сторінк героїв( наприклад інстаграмм) - малюнок


2) Перевірте себе

на онлайн-платформі «Друзі Полліанни» за казкою «Іссумбосі, або Хлопчик-Мізинчик».


Урок 5

Брати Якоб і Вільгельм Ґрімм. Німецька народна казка «Пані Метелиця». Значення діяльності братів Я. і В. Ґрімм для розвитку європейської культури. Знайомство зі змістом казки.

1)

Познайомся з біографією братів Грімм

https://youtu.be/ZX1WAcMWWH4

Підручник: стор. 29-31


МТ QR-коди з підручника Videotext, Presentation

Express до казки «Пані Метелиця».


2) Читай казку- підручник стор. 34-38

Або слухай

https://youtu.be/VsJ9txQB5oA

Або

Кінофільм

https://youtu.be/AgdvNji341s


«Фрау Холле» (режисер Г. Кольдиц, Німеччина, 1963 р.).


3) Склади план до казки

Дивись урок


https://youtu.be/jSH07mJJHVo


4) Випиши до словника поняття літературна казка


5) Дай характеристику героям схемою «сонечко», можна замалювати героя

Урок 6

Ґрімм. Німецька народна казка «Пані Метелиця». Зіставлення образів героїнь казки «Пані Метелиця».

ТЛ Сюжет. Сюжети, які мандрують.

УС Подібні образи в українських казках: пасербиця і рідна донька, ледача і працьовита дівчина (або парубок). Пасербиця з казки «Пані Метелиця» - дідова дочка з казки «Про дідову дочку і бабину дочку» та ін.

1)Порівняти образи пасербиці та рідної доньки


2)Переглянути фільм

https://youtu.be/AgdvNji341s

МТ Фільм «Фрау Холле» (режисер Б. Фюрнайзен, Німеччина, 2008)


3)Написати висновок


4)Самостійна робота


https://naurok.com.ua/test/folklor-narodna-kazka-1627842.html

Урок 7

Брати Якоб і Вільгельм Ґрімм. Німецька народна казка «Пані Метелиця». Утвердження у творі доброти, працьовитості, справедливості.


ТЛ. Мандрівні сюжети.

ЛК Національна самобутність образу фрау Холле (пані Метелиця).

УС Сюжет про злу мачуху, рідну доньку й пасербицю в казках різних народів (Німеччина, Франція, Україна та ін.).


1) Дайте характеристику героям у вигляді соціальної сторінки або схеми «гронування», «сонечко»

2) Дивись урок

https://youtu.be/Gbkvq-PiJBM


3) Випишіть із казки приклади до поняття «антитеза»


4) Позакласне читання «Бременські музиканти», намалюй за бажанням героїв

https://youtu.be/TDY3_k3Xns0

Урок 8

Тема: Брати Грімм

Узагальнення

1)Напишіть листа герою, що сподобався


2)Підготуйте усний переказ уривку з казки, що сподобався


Виконайте тестування

https://naurok.com.ua/testi-do-kazki-pani-metelicya-244203.html


3)Виконайте інтерактивні завдання

https://vseosvita.ua/library/interaktivni-vpravi-do-kazki-pani-metelica-brativ-grimm-173791.html?__cf_chl_jschl_tk__=pmd_Xx4tcMX4KZpEnGytJ3LdJnUSyADTgH5y6dlkweyzSJ8-1635361068-0-gqNtZGzNAqWjcnBszQjR


МТ Рубрика «Перевірте себе» на онлайн-платформі «Друзі Полліанни» за казкою «Пані Метелиця».


Урок 9

Розвиток мовлення (усно). Переказ уривку з німецької народної казки «Пані Метелиця» (брати Я. і В. Ґрімм)


1)Виконай завдання за карткою: Розгадай ребуси

Придумай та замалюй свій


2) Підготуй біографію Андерсена у вигляді соціальної сторінки або паспорту автора

Дивись біографію

https://youtu.be/TygumO8EErk


Урок 10

Літературні казки світу

Літературна казка та її ознаки.

•Запис до словничка

•Створення схеми «гронування»


Подібності й відмінності від народної казки.

Стор.43-44

•Складаємо порівняльну таблицю


Ганс-Крістіан Андерсен. «Снігова королева».

Сторінки життя і творчості письменника.

Стор.47-50

•Випереджальне завдання- розповідь дітей, складання паспорту автора


Знайомство зі змістом твору.

•Перегляд мульту


Боротьба добра і зла в казці.

•Запис проблемних питань


Д/з

1)Дивись урок

Андерсен( біографія, поняття «літературна казка»)

https://youtu.be/GocA8W2DT1g


«Снігова королева»

https://youtu.be/CltZdfMz2wY


Читай казку

Підручник

Стор.52


2)Склади план казки

3)Випиши героїв, дай їм коротку характеритику схемою «сонечко»


Або

3)Слухай

https://youtu.be/7YHaQ6aKoHw


Або

4) Дивись мульт https://youtu.be/Y_mTPTBLIpo


Урок 11

Ганс-Крістіан Андерсен. «Снігова королева». Утвердження дружби та вірності.

ТЛ Поглиблення поняття сюжет.

УС Ілюстрації українських художників до казки «Снігова Королева». МТ QR-коди з підручника Audiotext, Presentation до казки «Снігова Королева». Кінофільм «Снігова Королева» (режисер К. Хаттоп, Німеччина, Фінляндія, 2014)


1)Дочитати казку

Підручник стор. 52-70


2)Дивись кінофільм

https://youtu.be/ENNRjodXev8


3)Створи опис портрету героїв, за бажанням замалюй

Урок 12

Ганс-Крістіан Андерсен. «Снігова королева». Перешкоди на шляху Герди, її помічники.


Дивись урок, повтори вивчене

https://youtu.be/9rWQgNYP1PE


  1. Знайди приклади іронії в казці, поясни значення іронії в творі

  2. Створи маршрут Герди( карта подорожі)

  3. Дай характеристику+ портрет+своє враження помічникам Герди

  4. Можна замалювати героїв😀♥️


Презентація за змістом казки: будова, , художні засоби, характеристика героїв, висновки.

https://www.academia-nikolenko-5klas.com.ua/multimedijni-prezentatsiyi/g-k-andersen-snigova-koroleva/


Урок 13

Ганс-Крістіан Андерсен. «Снігова королева». Чарівний світ твору.

ТЛ Тема та ідея художнього твору.

УС Ілюстрації українських художників до казки «Снігова Королева».


  1. Стаття підручника «Снігова королева» в кіно і мультиплікації». Порівняй фільм і казку.(усно) Стор.70-71


  1. Виконай завдання 7-8 із зошита до підручника


  1. Підготуй біографію Оскара Уальда у вигляді психологічного портрету або схеми.

Дивись https://youtu.be/NHf5kfTzZHY


(Не треба переписувати до зошита з книги все. Краще- записати цікаві факти і вміти розказати)


Урок 14

Оскар Вайлд. «Хлопчик-Зірка». Цікаві факти з життя і творчості письменника.

Знайомство зі змістом казки. Символічний зміст назви твору.

ТЛ Поглиблення поняття сюжет.

ЛК Національні особливості у казці Оскара Вайлда «Хлопчик-Зірка».

УС Особливості українського перекладу казки «Хлопчик-Зірка».

МТ QR-коди з підручника Audiotext, Presentation до казки «Хлопчик-Зірка».


Дивись урок

https://youtu.be/NHf5kfTzZHY


https://youtu.be/31cN63Bofs4


Презентація до підручника

https://www.academia-nikolenko-5klas.com.ua/multimedijni-prezentatsiyi/o-vajld-hlopchik-zirka/


Цікаві факти життя

https://youtu.be/TICojDGT0QI


Підручник стор.73-75

https://dovidka.biz.ua/oskar-uayld-tsikavi-fakti/


https://vseosvita.ua/library/o-uajld-hlopcik-zirka-prezentacia-325490.html


2) Читати казку «Хлопчик-зірка»

Підручник стор.76-93


Слухай казку

https://youtu.be/VOpDCc_8-SM


Кінофільм «Казка про зоряного хлопчика»

https://youtu.be/zg3U1eJ8Qw0


3)Характеризувати героїв-гронуванням.( Можна замалювати маленькі портретики, а поряд про кожного героя)


Урок 15

Оскар Вайлд. «Хлопчик-Зірка».

Динаміка образу головного героя, його стосунки з матір'ю та іншими персонажами.

Любов до матері - одна з визначальних цінностей життя

ТЛ Поглиблення поняття літературна казка та її особливості

. ЛК Національні особливості у казці «ХлопчикЗірка».

МТ QR-коди з підручника Audiotext до казки «Хлопчик-Зірка»

. Кінофільм «Зоряний хлопчик» (режисер А. Дудоров, СРСР, 1958).


Дивись урок

https://youtu.be/O0ZgglAvPCo


https://youtu.be/i6h-3xzbPRU


2) Читати казку «Хлопчик-зірка» та скласти план

Підручник стор.76-93


Слухай казку

https://youtu.be/VOpDCc_8-SM


Кінофільм «Казка про зоряного хлопчика»

https://youtu.be/zg3U1eJ8Qw0


3) Створити карту подорожі хлопчика-зірки та його духовних змін


Урок 16

Оскар Вайлд. «Хлопчик-Зірка».

Шлях Хлопчика- Зірки від егоїзму й байдужості до відкриття в собі любові й милосердя.

1)Дивись урок

https://youtu.be/3bkty32Mx-s


2)Читати казку «Хлопчик-зірка» та скласти план( тим, хто не склав)

Підручник стор.76-93

Слухай казку

https://youtu.be/VOpDCc_8-SM

Кінофільм «Казка про зоряного хлопчика»

https://youtu.be/zg3U1eJ8Qw0


3) https://youtu.be/u0HPmGR5xFI

Написати висновок, що допомогло стати хлопчику справжньою людиною


4) Тест

https://vseosvita.ua/test/start/roc125

vseosvita.ua/go 

введіть код: roc125

Урок 17

Оскар Вайлд. «Хлопчик-Зірка». Фальшиві та справжні цінності.

Краса зовнішня та внутрішня.

Синтез фольклорних і літературних елементів у творі.

ТЛ Поглиблення понять тема, ідея художнього твору.

ЛК Національні особливості у казці «Хлопчик-Зірка».


1)Дивись урок

https://youtu.be/ymmO6YTlJ2w


2) Підготуй хмарування «Внутрішня краса людини»


3) Напиши листа хлопчику -зірці


4)Підготуй інформацію про

Роальда Дала-створи паспорт автора

Допомога

https://youtu.be/TDttMl2N3as

МТ Рубрика «Перевірте себе» на онлайн-платформі «Друзі Полліанни» за казкою «Хлопчик-Зірка».


Урок 18

Роальд Дал. «Чарлі і шоколадна фабрика».

Сторінки життя і творчості письменника.

Казкові пригоди персонажів на шоколадній фабриці Віллі Вонки.

1)Дивись урок

https://youtu.be/14VVJczIKGU

2)Переглянь біографію та склади психологічний портрет автора

https://youtu.be/AbZzhW3tDGU

3)Слухай казку та склади сюжетний ланцюг пригод, випиши героїв, дай їм стислу характеристику схемою «сонечко»

https://youtu.be/ZjDU8-cgOts


Урок 18


1)Дивіться урок

https://youtu.be/TWsFszHa5SY


2) Створіть соціальну сторінку герою, що сподобався

3) Познайомтесь з твором і складіть план; можете намалювати іллюстрацію


Читайте

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=665


Дивіться

https://youtu.be/7deR0kttsrE


Слухайте

https://youtu.be/tAWRoTgqfLw

Урок 19

Роальд Дал. «Чарлі і шоколадна фабрика».

Шлях хлопчика Чарлі до своєї мети.

1)Дивись урок

За бажанням придумай обкладинку до твору, замалюй

https://youtu.be/xJ2hkfKR-vQ


Експрес-урок https://www.youtube.com/watch?v=DRLwIu4YupA&list=PLt7YJwhSDL0ezeBleV4JsZN3yfdJZEYD_&index=86


2)Читай казку та склади план

Підручник

Стор. 100-116(скорочено)

Повністю казка

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=665


Дивись фільм

https://kinogo.biz/18465-charli-i-shokoladnaja-fabrika.html


3)Створи характеристику Чарлі у вигляді соціальної сторінки або історії життя, використай цитати


Урок 20

Роальд Дал. «Чарлі і шоколадна фабрика».

Доброта, щирість і наполегливість головного героя.

Експрес-урок https://www.youtube.com/watch?v=DRLwIu4YupA&list=PLt7YJwhSDL0ezeBleV4JsZN3yfdJZEYD_&index=86


Дивись урок

1)https://youtu.be/qb7ewhCYVao


2)Замалюй портрети героїв, дай їм характеристику опис зовнішності, поведінки, риси характеру, добери цитати з тексту для підтвердження


Урок 21

Роальд Дал. «Чарлі і шоколадна фабрика». Зображення родинних стосунків у творі: сім'я Бакетів, інші родини.

1)Дивись урок

https://youtu.be/08o8C8fAA1E


https://youtu.be/JT7i4xSWKDs


2)Складіть фанфік або комікси до життя улюбленого героя( продовження історії)

3) Підготуватись до діагностичного оцінювання


Урок 22

Роальд Дал. «Чарлі і шоколадна фабрика». Утвердження співчуття, милосердя, взаємодопомоги, відповідальності, морального вибору

ТЛ Поглиблення понять тема, ідея художнього твору.

УС Ілюстрації українських художників до казки «Чарлі і шоколадна фабрика»

Дивіться урок

https://youtu.be/TWsFszHa5SY

1.Створіть гронування: «моральні цінності»

2.Створіть «хмарування» Образи дітей і дорослих у повісті-казці


Перевірте себе:

МТ QR-код із підручника Express до казки «Чарлі і шоколадна фабрика».


Рубрика «Перевірте себе»

на онлайн-платформі «Друзі Полліанни»

за казкою «Чарлі і шоколадна фабрика».


Урок 23

Розвиток мовлення (письмово)


1)Написати твір: Вади й небезпеки сучасного світу, їх втілення у творі Роальда Дала «Чарлі і шоколадна фабрика»


2)Мої поради героям казки- світлина та допис на соц сторінці


Урок 24

Тема:

Доброта і щирість головного героя.

Уроки добра і справедливості від власника фабрики. Колоритний, епатажний персонаж Віллі Вонка.


Дивіться урок

https://youtu.be/MvkBk8dbEus


Замалюйте головних героїв і дайте їм характеристику♥️


Урок 24


Діагностування прогресу набуття учнями знань і компетентностей за темами «Вступ», «Скарбниця народних казок», «Літературні казки світу» (різнорівневі завдання)


1)Виконайте тест

https://vseosvita.ua/test/download-pdf?id=1308570&part=quest


2)Прочитайте арабську казку «Розповідь про царя Шахріяра»

складіть план, замалюйте героя, що сподобався.

Слухай казку

https://youtu.be/efua9FkZOHo

Урок 25

Урок позакласного читання Казки народів світу . Арабська казка «Розповідь про царя Шахріяра»

Напишіть власну казку та зробіть до неї обкладинку

Урок 26

Слухаємо голоси природи

Зарубіжні поети про природу. Дж. Кітс

(1795-1821) «Про коника та

цвіркуна». Поетизація природи,

утвердження зв'язку природи й людини; утілення любові та дбайливого

ставлення до довкілля


Урок 27

Редьярд Кіплінг

«Мауглі»


1)Знайди приклади, коли тварини виховали дитину


2)Читай казку, склади план

Підручник стор.130-157

https://lib.com.ua/uk/book/maugli/?page=1


Слухайте


https://youtu.be/1YKOlRO6NKs


Дивіться фільм.

https://youtu.be/3HQEZIf35ZE


Мульт

https://youtu.be/A1XeYZaECys


3)Розкажи історію хлопчика, якого

виховали тварини, його дружба з ними.


4)Намалюй героїв, дай їм характеристику


Урок відкритий 28

Читайте казку

Підручник стор.130-157

https://lib.com.ua/uk/book/maugli/?page=1


Слухайте

https://youtu.be/1YKOlRO6NKs


Дивіться фільм.

Порівняйте фільм та казку Кіплінга

https://youtu.be/3HQEZIf35ZE


Мульт

https://youtu.be/A1XeYZaECys

Дз

1)Складіть соціальну сторінку Мауглі(портрет)

2)Напишіть листа герою, що сподобався

3)Порівняйте героїв та ворогів Мауглі,намалюйте їх

4)Придумайте ребус або кроссворд


УРОК-ЗМАГАННЯ ЗА КАЗКОЮ РЕДЬЯРДА КІПЛІНГА «МАУГЛІ»

Дж. Р. Кіплінг «Мауглі». Яскравість характерів персонажів казки. Втілення в них людських рис


Мета: формувати вміння систематизувати навчальний матеріал; розвивати навички виразного читання, зв'язного мовлення, логічного мислення, сприяти розвитку емоційних почуттів, образного сприйняття світу; виховувати в учнів найкращі людські якості та позитивне ставлення до оточуючих.

Тип уроку: перевірка знань, умінь і навичок.

Обладнання: картки із завданнями


ХІД УРОКУ

І. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ, МЕТИ ТА ЗАВДАНЬ УРОКУ

1.Психологічна хвилинка

2.Яке ти сьогодні сонечко?

3.Вікторина «Казки заблукали»


II. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ


1)Дивіться урок


2) Познайомтеся з казкою та відновіть правильність сюжетного ланцюга

1) «Починало світати, коли Мауглі самотньо сходив з гори до невідомих створінь, які звуться людьми».

2) «Акела, самотній вовк, лежав коло скелі, і це свідчило, що місце ватажка Зграї лишається вільним ».

3) «Він усе ріс та ріс, як тільки може рости хлопець, що не знає ані уроків, ані навчання, усе дужчав і дужчав...»

4) «Табакі: він тільки й знає, що нишпорить скрізь, робить різні капості, розносить плітки та їсть ганчір'я...»

5) «Усі знали Багіру, і ніхто не наважувався ставати їй на дорозі...»6) «Він брат нам в усьому, за винятком крові».


Читайте казку

Підручник стор.130-157

https://lib.com.ua/uk/book/maugli/?page=1


Слухайте


https://youtu.be/1YKOlRO6NKs


Дивіться фільм.

Порівняйте фільм та казку Кіплінга

https://youtu.be/3HQEZIf35ZE


Мульт

https://youtu.be/A1XeYZaECys


2.Вгадайте героя


«...недарма мати прозвала його Ленгрі (Кульгавий)....він змалку шкутильгає на одну лапу і через те вбиває лише селянську худобу...» (Шер-Хан)

• «...великий сірий самотній вовк керував Зграєю завдяки своїй великій силі та розуму».

(Акела)

• «...сонливий бурий ведмідь, який навчає вовченят Закону Джунглів». (Балу)

• «...спочатку він лазив не краще за лінивця, але потім навчився стрибати між гілками дерев майже так само сміливо, як і сірі мавпи». (Мауглі)

• «...вся чорна, як сажа, але з чудовими плямами на хутрі, які вилискували у світлі місяця, мов намальовані». (Багіра)

• «...він тільки і знає, що нишпорить скрізь, робить різні капості, розносить плітки та їсть ганчір'я й обрізки шкіри на смітниках коло сіл». (Табакі)

• «Старий пітон, який завжди хотів їсти». (Каа)


3.Читаємо виразно казку

Виразне читання уривків тексту казки з описами портрету героїв

Кожен учень шукає уривок опису портрету героя із казки й читає його вголос, звертаючи увагу на інтонацію та передаючи характери персонажів.


4. Створіть ассоціацію на ім'я героя

«Асоціативний кущ»

Мауглі Багіра

турботливий спостережливий сильний розумна мудра смілива рішуча розумний вірний у дружбі

Шер-Хан

хитрий злий підступний самовпевнений

5. Створіть «хмарування»- друзі та вороги, створіть їх психологічний портрет


Друзі та вороги Мауглі.

1) Розподіліть героїв казки на дві групи: друзі та вороги Мауглі.

2) Визначте риси характеру, що притаманні друзям та ворогам Мауглі.

д Акела В д Розум В

р Шер-Хан 0 р Мудрість 0

У Мати Вовчиця Р У Боягузтво Р

3 Табакі 0 3 Справедливість 0

і Багіра Г я Вірність Г

Каа И м Хитрість А

руді собаки Підступність М

Батько Вовк Лицемірство

Балу Чесність

Великодушність


6. Розгадайте вислів

Закресліть кожну другу літеру та прочитайте один із законів джунглів.

МЗИГОХДУНОІПЄРЇСКЕРЙОГВДІХ - ТФИВІАЯ


•Закінчіть речення:

Я розумію цей Закон Джунглів...

Всі жителі дотримувалися законів, окрім...


7. Прочитайте криптограму, щоб взнати ім'я героя


Б Т М г з В

К А А с ш Ж

Ь Б У 3 Е Ч

Б А Г І Р А

Ц К Л ф X К

Й І І т А Е

В Г Д є Н Л

Б А л У Ь А

8. «Знайдіть п'ять відмінностей»


«С

III. ЕТАП РЕФЛЕКСІЯ

1. Бліц- опитування

Скільки вовченят було в сім'ї вовків?

Як звали шакала, якого всі зневажали?

Хто виховував Мауглі?

Ім'я пантери?

На кому любив сидіти Мауглі, як у кріслі?

Ведмідь, який навчав вовченят Закону Джунглів.

Хто наводив страх на жителів Джунглів?

Що означає ім'я Мауглї?


14) «Мікрофон»

Есе за початком

Я для себе винайшов шкідливу ваду характеру в образі тварини...


2. Заключне слово вчителя

3. Оцінювання діяльності учнів.


IV. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Складіть соціальну сторінку Мауглі

Напишіть листа герою, що сподобався


Урок 28

Риси характеру тварин в казці як відображення вад людини.


ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ


1)Написати за початком

«Я для себе винайшов шкідливу ваду характеру в образі тварини...»


2) Хто ще бажає, можете скласти соціальну сторінку Мауглі або іншого героя


3)Напишіть листа герою, що сподобався.


4) Складіть три запитання для товаришів

Хто?

Де?

Коли?


5) Випиши закони джунглів і поясни їх


Урок 29

Описи природи, тварин у художній літературі та інших видах мистецтва.


1)«Перевірте себе» на онлайн-платформі «Друзі Полліанни» за твором «Мауглі»https://www.academia-nikolenko-5klas.com.ua/perevirte-sebe/ekspres-testi-do-ekspres-urokiv/


2)Створити фанфік до улюбленого героя з казки «Мауглі»


3) Підготувати біографію Джона Кітса

https://youtu.be/DDEXLIZE7Hw


Урок 30

Зарубіжні поети про природу. Дж. Кітс

«Про коника та цвіркуна»


Поетизація природи,

утвердження зв'язку природи й людини; утілення любові та дбайливого

ставлення до довкілля


Вірш, пейзаж.

Описи природи, тварин у художній літературі та інших видах мистецтва.


Рубрика «Перевірте себе» на онлайн-платформі «Друзі Полліанни» за поезією «Про коника та цвіркуна».


Дивіться урок; випишіть що таке вірш , пейзаж.

https://www.academia-nikolenko-5klas.com.ua/ekspres-uroki/dzh-kits-pro-konika-ta-tsvirkuna/

(Підручник с. 122)


Читайте виразно вірш, випишіть тему, ідею, намалюйте ілюстрацію

С. 124. (Підручник)

та слухайте

https://youtu.be/kpJsl2OCOH4

Дайте відповідь на завдання 14 Стор. 126

Підготувати біографію Сетона Томпсона

Стор.159( підручник)


Урок 31

Ернест Сетон-Томпсон

«Лобо»

Авторські спостереження за

світом природи.

Дивись урок

https://youtu.be/Fk4-2839-dc


1.Читай біографію в підручнику с. 159, створи схему


2.Читай «Лобо» с. 162, склади план та психологічний портрет


3.Слухай

https://youtu.be/PyKuFEJOxEQ


Урок 32

https://youtu.be/fEjzB6yjCtA


Урок 33

Ернест Сетон-Томпсон

«Лобо»

Дивись урок

https://youtu.be/V_2QyAL2vng


1)Читати казку «Лобо» с. 162


2) Створити характеристику образів тварин у вигляді соціальної сторінки інстаграм


3) Замалювати героя, що сподобався, пояснити чому


Урок 34

Написати твір-роздум за твором

«Лобо переможець чи переможений?»

Замалювати героя.

Підготуватися до кр


Урок 35

Діагностувальна робота з двох частин.


1) https://naurok.com.ua/diagnostichna-robota-z-temi-sluhaemo-golosi-prirodi-5-klas-nush-316194.html


2)контрольна робота 2

Природа і людина

1 варіант


https://vseosvita.ua/library/usi-kontrolni-roboti-5-klas-13423.html


Урок 35

Виконуємо на двійних листочках!!!

Кріпимо в електронному щоденнику

24 січня

Контрольна робота №3

«Природа і людина»

Поезія Дж.Кітса, Й.Гете, Г.Гейне.

Сетон Томпсон «Снап»


Рівень 1

Тести

1. З логічного ряду випадає назва твору:

а) «Про коника та цвіркуна»;

б) «Доміно»;

в) «Лобо»;

г) «Снап».

2. Головна роль у віршах Дж.Кітса, Й.Гете, Г.Гейне належить опису:

а) природи;

б) побуту людей;

в) зовнішності людини;

г) взаємин між людьми.

3. Джон Кітс - представник літератури:

а) французької;

б) англійської;

в) німецької;

г) данської.

4. Головна ідея вірша Дж.Кітса «Про коника та цвіркуна» - це:

а) самотність людини;

б) вічність природи, її краси;

в) неминучість гибелі природи;

г) неминучість смерті людини.

5."Поезія землі» у вірші Дж. Кітса «Про коника та цвіркуна» означає:

А) красу природи;

Б) майстерність поетів;

В) назву книги;

Г) невтомну працю хлібороба.

6. Вірш «Задзвени із глибини» написав:

а) Джон Кітс; б) Й.В. Гете; в) Г. Гейне.

7. Яку пору року зображено у вірші «Задзвени із глибини»?

А) літо;

Б) осінь;

В) зима;

Г) весна.

8. Головна думка вірша Й. В. Гете «Нічна пісня мандрівника»:

А) потрібно більше подорожувати;

Б) потрібно жити в гармонії з природою;

В) потрібно бути обережним, подорожуючи вночі;

Г) потрібно подорожувати разом з рідними та друзями.

9. Фольклорний образ-символ, зображений у вірші «Задзвени із глибини»:

а) сад; б) троянда; в) пісенька.

10. На яке свято розповідач отримав в подарунок цуценя?

а) Різдво

б) Хеллоуїн

в) День народження

11. Вкажіть породу цуценя

а) вовкодав

б) бультер'єр

в) дог

12. Яким чином господар вирішив приборкати грізного пса ?

а) батогом

б) добротою

в) голодом

13. Як склалися стосунки господаря зі Снапом?

а) пес боявся свого господаря

б) подружилися

в) зненавиділи один одного

14. Навіщо хазяїн Снапа вирішив направити пса до Пенруфів?

а) щоб виховували його

б) щоб перевірити на полюванні

в) щоб здихатися злого пса

15. Хто став безстрашним ватажком усіх собак у їх боротьбі з вовком?

а) Снап

б) Дандер

в) Хілтон


Всього 3 бали

Рівень 2

1. Який смисл вкладає Дж.Кітс у вислів «поезія землі»?

2. Назвіть епізоди, в яких Лобо виявляє неабиякий розум.

3. Установіть відповідність між цитатою та її автором.

1 «Замовк пташиний грай. Не чути шуму бору.» А Дж.Кітс

2 «Мила пісенько весни, - линь все далі й далі!» Б О.Пушкін

3 «Поезія землі не вмре ніколи...» В Г.Гейне

4 «Горные вершины спят во тьме ночной...» Г Й.Гете

Д М.Лермонтов

Всього 3 бали

Рівень 3

1. Дайте визначення поняття «метафора». Наведіть відповідні приклади.

2.Чим поетичний твір відрізняється від прозового?

Всього 3 бали

Рівень 4

1. Які почуття викликали у вас вірші про природу Дж.Кітса, Й.Гете, Г. Гейне?

Всього 3 бали

------------


Урок 36

1)Написати листа улюбленому герою з вивчених творів за 1 семестр


2)Прочитати за канікули

Льюїс Керролл «Аліса в Країні Див».

Написати план

Експрес-урок https://www.youtube.com/watch?v=psnPmNlixGY&list=PLt7YJwhSDL0ezeBleV4JsZN3yfdJZEYD_&index=36


Урок 37


Тема: Льюїс Керролл

«Аліса в країні Див»


1)Познайомся з біографією Керролла та створи схему або психологічний портрет

https://youtu.be/RxycNJTm6h8


2) Читай «Аліса в країні Див» та склади сюжетний ланцюг

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=66

Слухай

https://youtu.be/0Qns41N4pBQ

Дивись

https://youtu.be/44sbPyfRvKo


3)Дати характеристику героям у вигляді соціальної сторінки або психологічного портрету( можна малюночки до образів)

Урок 35

Дивіться урок

Льюїс Керролл «Аліса в Країні Див». Персонажі, які оточують героїню.


1)Дивіться урок

https://youtu.be/qrq3CmP6EZo


2)Скласти сенкан, присвячений Алісі, написати девіз її життя.


3)Створити схему до розділів: «Порося та перець»,

«Божевільне чаювання».


4)Напишіть висновок: Чого навчив кожен персонаж Алісу?


Урок 36

Тема: Льюїс Керролл

«Аліса в країні Див»


1)Познайомся з біографією та створи схему або психологічний портрет


https://youtu.be/RxycNJTm6h8


2) Читай «Аліса в країні Див» та склади сюжетний ланцюг


https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=66


Слухай


https://youtu.be/0Qns41N4pBQ

Дивись


https://youtu.be/44sbPyfRvKo


Урок 37

Тема: «Аліса в країні Див»


Дивіться урок


https://youtu.be/qrq3CmP6EZo


1)Прочитати твір


2)Дати характеристику героям у вигляді соціальної сторінки або психологічного портрету( можна малюночки до образів)


Урок 38

Тема: «Аліса в Країні Див»


Завдання за змістом твору Л. Керролла «Аліса в Країні Див»

1) Відповіді на запитання

1. Що об'єднує Алісу й Полліанну?

2. Що вам подобається (що б ви хотіли запозичити), а що не подобається у характері й поведінці Аліси?


2) Риси характеру Аліси

Кожну рису характеру підтвердити епізодом з твору.

Допитливість,

цілеспрямованість

Розум, здоровий глузд

Цікавість, полюбляє пригоди

Людяна, співчутлива, милосердна

Сміливість

Волелюбна, зберігає почуття власної гідності

Живе у світі фантазій

Рішуча, схильна до ризику

Спостережливість

Правдива

Чемність, ввічливість

Оптимістична, доброзичлива

Освічена, але часто каже дурниці

3) Закінчити речення

1. Алісу зацікавило те, що Кролик...

2. Аліса вважала, що буде дивно й весело, якщо вона...

3. Аліса складалася й розкладалася, як...

4. Аліса вирішила надсилати ногам подарунки до кожного Різдва, тому що...

5. Білий Кролик, злякавшись Аліси, випустив...

6. Щоб пересвідчитися, чи не стала вона кимось іншим, Аліса почала згадувати...

7. Обмахуючись чарівним віялом, Аліса...

8. Аліса ледь не втопилася в ...

9. Щоб Аліса могла змінити зріст, гусінь порадила їй ...

10. Горлиця, захищаючи своє гніздо, переплутала Алісу ...

11. Аліса в будинку Білого Кролика випила щось невідоме з пляшечки й ...

12. У «Гасай-Коло» грала ...


Урок 39

Льюїс Керролл «Аліса в Країні Див». Особливості художньої мови твору. Ознаки казки.


1)«Перевірте себе» на онлайн-платформі «Друзі Полліанни»

Літературний диктант 18

https://www.academia-nikolenko-5klas.com.ua/wp-content/uploads/2021/11/Lit-diktanti_Literaturni-diktanti-25-11-21-1.pdf


2) Напишіть лист до героя, що сподобався, намалюйте портрет героя.

Що вам подобається, а що не подобається у характері та поведінці героя?


3) Підготуйте цікавинки з біографії Гофмана у вигляді паспорту автора або соціальної сторінки

Допомога

https://youtu.be/jUn2HLpfVHY


4)Познайомтесь з твором «Лускунчик та Мишачий король»

Читати https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=724

Слухати

https://youtu.be/VVvkKSUIQUQ


https://youtu.be/dWKRP2NxJQ0

Дивитись

https://youtu.be/fD7zdaA66CA


Урок 40

Ернст-Теодор-Амадей Гофман «Лускунчик і Мишачий король»

Дивись урок

https://youtu.be/3sBqIFPgdnk


Д/з

1.Опиши схемою характер головної героїні (Марі), підбери факти із казки, замалюй портрет( за бажанням)


2.Фантастичні перетворення персонажів- створи «хмарування».


3.Битва добра і зла- створи комікс, або створи ребус або кросворд


Урок 41

Елеанор Портер (1868-1920).

«Полліанна». Щирість, мужність і

оптимізм Полліанни

Дивись урок:

https://youtu.be/uJCdfwnbw44


1)Підготувати цікавинки з біографії Елеанор Портер у вигляді паспорту автора.

Стор. 200( підручник)

https://youtu.be/14uLRCE5x-g


3)Читати «Поліанна»

Стор. 203 (підручник)

https://ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=662

Слухайте аудіо

https://youtu.be/c_8M4fSj9Ro


Подивіться фільм

https://youtu.be/-xtKy2JM6s0


4) Скласти план роману «Поліанна»


Урок 42

Тема уроку: Елеанор Портер

«Полліанна». Творча фантазія головної

героїні. Її позитивний

вплив на життя міста, долю інших

людей.

Дивіться урок:https://youtu.be/KMxpE-KRBdc

1.Створіть характеристики героїв «Поліанна»

Читайте

https://ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=662

Слухайте

https://youtu.be/9ElzB5Dx-DI

Дивіться

https://youtu.be/oHvhk_P4P6Y

2. Подумайте та створіть «хмарування» в чому зміст «гри в радість»?

Урок. Дз на 31.01.22

Познайомитись з текстом «Пригоди Томма Сойєра»

1)Дивись фільм


https://youtu.be/TzTORK1RGxk


Або

Слухай аудіокнигу


https://youtu.be/ePlyHfVJVCA


Або

Читай


https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=17


2) Дати характеристику Томму Сойєру


Урок 19

Тема: «Пригоди Тома Сойєра»

Том і Гек-справжні друззі

1) Переглянь урок


https://youtu.be/MdbO5Vl3-9I


2) Створи характеристику- психологічні портрети Тома та Гека ( можна замалювати)


Урок 20

Тема: Том і Гек-справжні друззі


1)Дочитати твір

Перевірте себе за тестом ( відповіді в зошит)


https://vseosvita.ua/test/mark-tven-tom-soiier-heklberri-177228.html


2) Скласти таблицю порівняльна характеристика героїв


https://youtu.be/fV-QUMD-Y2Q


3) Чи можна назвати хлопців справжніми друззями? Написати висновок


Урок 21

Тема: Відношення автора до своїх героїв.

1)Дати відповіді на запитання.

(Фото)


2) Створити схему- відношення автора до Тома і Гека


Урок 22

Тема: Провідні ідеї твору


1) Написати твір-роздум

«Чого вчить повість «Пригоди Тома Сойєра»


2)


Урок 51

Тема: Туве Янсон «Комета прилітає»


Підготувати біографію Янсон

https://youtu.be/zc5SNXOgm0w


Історія створення образу мумі-троля та його популярність у світі.


Урок 52

Тема: «Комета прилітає» Туве Янсон


Дивись урок:

https://youtu.be/bKgo0SKSMio


1) Створити сюжетний ланцюг. Уявна подорож із героями.

2)Персонажі, утілення в них ідей доброти, щирості, сімейних цінностей- паспорта героїв з малюночками


Урок 53

Тема: Туве Янсон


1) Створити соціальну сторінку героїв( можна замалювати)

2) Чим сподобався твір?


3) Підготувати біографію Пауль Маара( схема, або психологічний портрет)


https://youtu.be/FJKOvOK4MfU


4) Прочитати «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу», скласти план

або

Слухай аудіокнигу


https://youtu.be/YNUusHOC-kY


Урок 54

Тема: Реальне і фантастичне у «Суботик повертається в субботу»


Дивись урок

https://youtu.be/BBX1T3RbGzI


1)Випишіть елементи фольклору (казки) та їхнє значення для розкриття головної ідеї - реалізації мрій, бажань і прагнень особистості.


2) Створити паспорти героїв, можна з малюночками


Урок 55

Тема: «Суботик з'являється в суботу»

1) Скласти історію героїв, можна з малюночками

2) Скласти вікторину за твором


Урок 56

Тема:

Позакласне читання. Мілн А. «Вінні-Пух та всі-всі-всі»

1)Підготувати паспорт автора


https://youtu.be/CFAA9Fie-Oo


2)Прочитати або прослухати твір


https://youtu.be/zbGDlx8FrBQ


3) Замалювати герїв дати їм характтеристику

Мульт


https://youtu.be/BQmGXzNMw0E


Урок 57

Тема:

Позакласне читання. Коллоді К. «Піноккіо».


Підготувати біографію К.Коллоді( сонечко)


Прочитати «Піноккіо»


Дати характеристику героям( малюночок)

Тема: Тема:

Позакласне читання. Коллоді К. «Піноккіо».


Переглянути фільм


https://youtu.be/CmVqeCmhtKY


Дати характеристику героям( малюночок)


Урок 58

Тема: Повторення та стстематизація


1)Створити вікторину за всіма темами


2) Підготуватися до балу літературних героїв- презентація улюбленого героя( творча робота у такому вигляді, як ви бажаєте: презентація, лист, соціальна сторінка, плакат)


Малюнок героя

Які риси і чому подобаються

Чого навчився у героя

Епізод, що найбільше сподобався


Урок 59

Тема: Підсумки і систематизація вивченого


Тест1

https://vseosvita.ua/test/start/orc630


Тест2

https://vseosvita.ua/test/start/bub427


Створити творчу роботу «Мій улюблений герой» до балу літературних героїв»


© 2022 Петрo Кириленко | Всі права захищені
Створено за допомогою Webnode Файли cookie
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати