ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
6 клас
 
Вступ


Ключові компетентності

Учень (учениця):

• знає та розуміє роль культурних традицій у державному поступі (НЛ-2);

• усвідомлює роль духовних цінностей у формуванні гармонійно розвиненої особистості (НЛ-3).


Предметні компетентності

Учень (учениця):

• виявляє ознаки різних видів мистецтва, встановлює своєрідність літератури в системі видів мистецтва, її характерні риси;

• дає визначення поняття «художній образ», знає його різновиди - «традиційний образ», «вічний образ»;

• наводить 2-3 приклади традиційних і вічних образів (із фольклору, прочитаних літературних творів, різних видів мистецтва);

• виявляє специфіку зображення одного й того самого образу в літературі та інших видах мистецтва;


Урок 1

Тема: Література як вид мистецтва.


Мета: дати поняття про роль культурних традицій у державному поступі (НЛ-2);виховувати любов до слова, усвідомлення ролі духовних цінностей у формуванні гармонійно розвиненої особистості (НЛ-3).


Психологічна хвилинка: обійми себе і скажи три лагідних слова..

1)Дивись урок

https://youtu.be/vBGtEfVhETQ


2)Створити схему: функції літератури

3)Створити розповідь, як змінюються люди під впливом читання.


Урок 2

Тема: Художній образ. Початкові поняття про традиційний образ, вічний образ.


Мета: навчитись виявляти ознаки різних видів мистецтва, встановлювати своєрідність літератури в системі видів мистецтва, її характерні риси; формувати гармонійно розвинену особистість.


Психологічна хвилинка: яке ти сьогодні сонечко..

1)Дивись урок

https://youtu.be/drmFMVpxCpQ



2)Перевір себе: https://vseosvita.ua/test/literatura-iak-vyd-mystetstva-khudozhnii-obraz-105637.html



3)Скласти «хмарування» «Художній образ»


4)Скласти сенкан «Література»


ТЛ) Художній образ, початкові поняття про традиційний образ, вічний образ.

(ЛК) Специфічні ознаки різних видів мистецтва. Вічні образи в літературі й мистецтві.

(УС) Традиційні образи українського й зарубіжного фольклору .

(ЕК) Особливості зображення одного й того самого образу в різних видах мистецтва.https://wordwall.net/uk/resource/23293240


МІФИ НАРОДІВ СВІТУ


Ключові компетентності

Учень (учениця):

• усвідомлює єдність людини й природи (НЛ-1);

• оцінює вплив міфів на подальший розвиток культурних традицій народів світу (НЛ-2);

• визнає переваги фізичного здоров'я людини (НЛ-3);

• усвідомлює роль особистої ініціативи у подоланні життєвих перешкод, заповзятості й наснаги в реалізації творчих планів (НЛ-4).


Предметні компетентності

Учень (учениця):

• визначає причини появи міфів, особливості міфологічного світосприйняття;

• дає визначення поняття «міф», відрізняє його від казки;

• називає тематичні групи міфів, наводить приклади сюжетів та образів, що належать до певних груп міфів;

• розуміє (на елементарному рівні) поняття «мотив», співвідносить його з поняттям «тема» (як часткове й ціле; мотив - реалізація теми);

• називає провідні міфологічні теми (творення світу, діяння героїв та ін.) і мотиви (сонця, ночі, випробування та ін.), що виявляються у міфах різних народів;

• переказує найвідоміші міфи народів світу, розкриває їхній загальнолюдський зміст;

• характеризує популярні міфологічні образи, розкриває втілення в них народних уявлень про світ, виявляє актуальний зміст міфологічних образів;

• зіставляє типологічно подібні образи (наприклад, образи героїв та ін.) у міфах народів світу;

• виявляє схожість давніх міфологічних уявлень українців і міфології інших народів;

• розкриває специфіку втілення міфів народів світу у творах мистецтва (живопис, музика, театр, кіно, мультиплікація тощо);

розповідає про свої улюблені міфи, міфологічних героїв, висловлює власне ставлення до них.


Урок 3

Тема: Поняття про міф.

Основні тематичні групи міфів. Відображення єдності людини й природи в міфах різних народів. Популярні міфологічні образи, сюжети, мотиви різних народів.


Мета: дати поняття про міф; виховувати усвідомлення єдності людини й природи (НЛ-1); вчити оцінювати вплив міфів на подальший розвиток культурних традицій народів світу (НЛ-2) та визнавати переваги фізичного здоров'я людини (НЛ-3);


ТЛ) Початкове поняття про міф, мотив. Поглиблення поняття про образ (міфологічний образ).

(УС) Давні міфологічні уявлення українців (про створення світу, про природу, про добрі й злі сили).


Психологічна хвилинка: яке ти сьогодні сонечко..


Матеріали до уроку:


1)Експрес-урок https://www.youtube.com/watch?v=Qo0WYL8E8WY&list=PUlC8TSjM_ROoBeRa4dW2wUg&index=29



2)Презентація https://naurok.com.ua/ponyattya-pro-mif-osnovni-tematichni-grupi-mifiv-prezentaciya-244013.html



3)Завдання до теми: створи вікторину за темою.

https://vseosvita.ua/library/mify-narodiv-svitu-zavdannia-577621.html



4)Перевір себе

(с/р) 1) https://naurok.com.ua/test/kontrolna-robota-1-mifi-narodiv-svitu-1075457.html



5) Вправа «Літературний футбол» https://vseosvita.ua/library/mifi-starodavnoi-grecii-prezentacia-372793.html


Урок 4


Тема: Грецькі міфи. Міф про Прометея. Велич подвигу Прометея, його самопожертва заради людей. Уславлення цивілізації в міфі.


Мета: виховувати патріотизм, загальнолюдські цінності; вчити виділяти провідні міфологічні теми (творення світу, діяння героїв та ін.) і мотиви (сонця, ночі, випробування та ін.), що виявляються у міфах різних народів; формування критичного мислення, аналізувати найвідоміші міфи народів світу та розкривати їхній загальнолюдський зміст.


Психологічна хвилинка: яке ти сьогодні сонечко..

1)Дивись урок:

Експрес-урок: Грецькі міфи https://www.youtube.com/watch?v=s8KanJMNR5A&list=PUlC8TSjM_ROoBeRa4dW2wUg&index=26



2) Слухай міф

https://youtu.be/Ztnu0gFGJqY



3) Дай характеристику Прометею- створи факел Прометея з рисами.


4) Створи хмарування «Чого навчив Прометей людей»

https://www.youtube.com/watch?v=Se1SmnVz57E



Самостійна робота

Тест

https://naurok.com.ua/test/grecki-mifi-prometey-za-zbirnikom-m-kuna-legendi-i-mifi-davno-greci-1631539.html



Урок 5

Тема: Міфи про Геракла. «Народження героя», «Авгієві стайні».

Поетизація в образі Геракла могутності й мужності, що покликані на боротьбу зі злом.


Мета: формувати усвідомлення ролі особистої ініціативи у подоланні життєвих перешкод, заповзятості й наснаги в реалізації творчих планів (НЛ-4); вчити характеризувати популярні міфологічні образи, розкривати втілення в них народних уявлень про світ, виявляти актуальний зміст міфологічних образів.


Психологічна хвилинка: яке ти сьогодні сонечко..


1)Дивись урок та підготуй повідомлення про подвиги Геракла від імені героя.

https://youtu.be/sgzWXL-USI0


2)Слухай міфи «Народження героя», «Авгієві стайні» та склади сюжетний ланцюг.

https://youtu.be/ELTzB9awxk4


/Можна переглянути мульт Діснея

https://youtu.be/pHiogVnLKfg /


3) Створи щоденник життя Геракла.


Урок 6

Тема: Міф про Дедала і Ікара. Мрія давніх греків освоєння простору

Мета: вчити оцінювати вплив міфів на подальший розвиток культурних традицій народів світу (НЛ-2); визнавати переваги фізичного здоров'я людини (НЛ-3); усвідомлювати роль особистої ініціативи у подоланні життєвих перешкод, завзятості й наснаги в реалізації творчих планів (НЛ-4).


Психологічна хвилинка: яке ти сьогодні сонечко.


  1. Створити сторінку інстаграм герою, що сподобався.

  2. Прочитати міф про Дедала і Ікара. https://legends.co.ua/myths/dedal-i-ikar-greckij-mif.html або прослухати https://youtu.be/r29EHJPkNO0

  3. Створити «хмарування» образів.

  4. Замалювати свої почуття та емоції після прочитання міфу.


Урок 7

Тема: Міфи про неймовірні перетворення. «Нарцис»


Мета: виховувати любов до людини, повагу до особистості; вчити зіставляти типологічно подібні образи (наприклад, образи героїв та ін.) у міфах народів світу; виявляти схожість давніх міфологічних уявлень українців і міфології інших народів.

Психологічна хвилинка: яка ти сьогодні пташка?


1)Дивись урок

https://youtu.be/-OEz9mgVXlQ


2)Слухай міф

https://youtu.be/TmyPJgBFDO8


3)Створи соціальну сторінку героя.

4)Напиши фанфік за міфом.

Урок 8

Тема: ПЧ № 1 Міфи про неймовірні перетворення «Деметра і Персефона», «Пігмаліон і Галатея».


Мета: виховувати любов до слова, формувати усвідомлення єдності людини й природи (НЛ-1); вчити критичному мисленню, вмінню оцінювати вплив міфів на подальший розвиток культурних традицій народів світу (НЛ-2).


Психологічна хвилинка: уяви, що на небі веселка, йди по ній. Що відчуваєш?


1)Дивись урок

https://youtu.be/rLCJOr9DQcc


https://youtu.be/cipicsBxewQ


2)Слухай міфи

«Деметра»

https://youtu.be/L-Eff9lIzRc


«Пігмаліон»

https://youtu.be/Ih5yv004Jcc


3)Випиши тему, ідею, висновок міфів у вигляді панбуку.


4)Створи соціальну сторінку героїв.


5)Підготуй інформацію про давню Індію у вигляді «хмарування» https://youtu.be/DG1XNWKQZ2M

Урок 9

Тема: РМ (у) Крилаті вислови грецької міфології.


Мета: вчити розкривати специфіку втілення міфів народів світу у творах мистецтва (живопис, музика, театр, кіно, мультиплікація тощо); формувати логічне мислення, вчити вмінню шукати інформацію; будувати власну розповідь про свої улюблені міфи, міфологічних героїв, висловлювати власне ставлення до них.


Психологічна хвилинка: яке ти сьогодні сонечко..


Матеріали до уроків: https://www.youtube.com/watch?v=DFQTbIGgCqk


1.Створити «хмарування» «Роль міфів на подальший розвиток літератури та культури».

2. Провести за власноруч відібраними експонатами віртуальну екскурсію музеями світу.

3. Створити порівняльне гроно «Міф-казка».

4. Виписати крилатий вислів та замалювати своє сприйняття змісту.


(ЛК) Утілення міфів народів світу в мистецтві (живопис, музика, кіно, театр, мультиплікація та ін.).

(ЕК) Подібність елементів у міфах різних народів (образи, сюжети, мотиви). Міф і казка.


Урок 10

Тема: Індійські міфи про створення світу «Творення», «Про потоп», «Про золоті часи»

Мета: розглянути особливості індійських міфів; вчити розкривати специфіку втілення міфів народів світу у творах мистецтва (живопис, музика, театр, кіно, мультиплікація тощо); формувати логічне мислення, вчити вмінню шукати інформацію; будувати власну розповідь про свої улюблені міфи, міфологічних героїв, висловлювати власне ставлення до них.


Психологічна хвилинка: яке ти сьогодні сонечко.


1)Дивись

Експрес-урок: https://www.youtube.com/watch?v=o6Mdo6E7l1k&list=PUlC8TSjM_ROoBeRa4dW2wUg&index=39


2)Прочитай міфи «Творення», «Про потоп», «Про золоті часи» та створи сторінку інстаграм героїв.

Слухай міфи

https://youtu.be/muSnKrxMJ3c


https://youtu.be/MS9r21Ba2Jo


3) Створи віртуальну подорож до богів Індії.

https://youtu.be/sGz5cmHEi50


3)Перевірка знань:

https://naurok.com.ua/test/indiyski-mifi-13658.html


Урок 11

Тема: Єгипетські міфи. «Ра та Апоп», «Міф про те, як Тефнут покинула Єгипет».

Мета: вчити розкривати специфіку втілення міфів народів світу у творах мистецтва (живопис, музика, театр, кіно, мультиплікація тощо); формувати логічне мислення, вчити вмінню шукати інформацію; будувати власну розповідь про свої улюблені міфи, міфологічних героїв, висловлювати власне ставлення до них.


Психологічна хвилинка: яке ти сьогодні сонечко.


1)Дивись урок: https://www.youtube.com/watch?v=Baa8XWlLI98&list=PUlC8TSjM_ROoBeRa4dW2wUg&index=47


2)Підготуй цікаву інформацію про давній Єгипет у вигляді «хмарування».

3) Створи пантеон богів.

4)Прочитай міфи «Ра та Апоп», «Міф про те, як Тефнут покинула Єгипет», зроби характеристку богам гронуванням.


https://www.youtube.com/watch?v=YajorWrJw04&list=PUlC8TSjM_ROoBeRa4dW2wUg&index=16


Тести:

Перевірка знань:

➢ https://naurok.com.ua/test/gipetski-mifi-14197.html


➢ https://naurok.com.ua/test/yak-tefnut-pokinula-gipet-mifi-giptu-14204.html


1)Виконати роботу за картками


2)Підготуватись до контрольної роботи з теми «Вступ. Міфи народів світу».


Урок 12

Тема: Контрольна робота з тем «Вступ. Міфи народів світу»


Мета: систематизувати вивчене; провести контроль знань; вчити самоаналізу та самоперевірці.


Психологічна хвилинка: яке ти сьогодні сонечко.


Контрольна робота:

https://vseosvita.ua/library/6-klas-kontrolna-robota-no1-mifi-narodiv-svitu-484479.html

2) Підготувати інформацію про Езопа

Допомога:

https://youtu.be/NFvjd9j4lSA

Урок 14

Байка як літературний жанр, її характерні ознаки, особливості художньої будови, повчальний зміст.

Езоп як засновник жанру байки


1)Дивись урок: Байка https://www.youtube.com/watch?v=FJomNleYCtc&list=PUlC8TSjM_ROoBeRa4dW2wUg&index=2


https://youtu.be/nMOsqW2EMMI


2)Що таке байка, переглянь

https://youtu.be/nNCU25zV4NI


https://youtu.be/FJomNleYCtc

Випиши до словничка:

байка, езопова мова,алегорія, алегоричний образ.

3)Створи соціальну сторінку Езопа https://www.youtube.com/watch?v=NFvjd9j4lSA&list=PUlC8TSjM_ROoBeRa4dW2wUg&index=3

4)Прочитай виразно байки Езопа

випиши мораль, замалюй героїв та запиши риси, що висміюються


«Вовк і Ягня»

Слухай

https://youtu.be/vB68LZq41vU


«Крук і лисиця»

Слухай

https://youtu.be/nxqIfetXN9k


«Лисиця та виноград»

Слухай

https://youtu.be/m13RXsQmOqc


«Мурашки й Цикада»

Слухай

https://youtu.be/-OdD1LA2BSY


Урок 15

Езоп «Вовк і Ягня», «Крук і лисиця», «Мурашки й Цикада».

Дивись урок

https://www.youtube.com/watch?v=FJomNleYCtc&list=PUlC8TSjM_ROoBeRa4dW2wUg&index=2


1)Поєднання конкретного і загального в байках Езопа- створи схему


2)Втілення людських якостей (працелюбність, розум, хитрість, дурість, жорстокість, лінощі та ін.) в алегоричних образах.

Створи соціальну сторінку героя байки, що сподобався.


3)Напиши фанфік до образу сподобавшогося героя.


4)Підготуй цікаві відомості про Лафонтена

Допомога

https://youtu.be/EsNJMbdQ5Z4


Урок 16

Жан де Лафонтен (1621-1695). «Зачумлені звірі».. Людські вади в байці «Зачумлені звірі».


1)Дивись урок, створи паспорт Лафонтена

https://youtu.be/yU5Ww7cCkKs


2)Створи хмарування «Новаторство Ж. де Лафонтена в жанрі байки»


3)Читай байку


4)Слухай байку, склади сюжетний ланцюг, паспорт байки

https://youtu.be/tyR6n50osug

5)Алегоричні образи твору- випиши риси «тварина=людина». Створи соціальні сторінки героїв




Урок 17

Контрольна робота2

https://vseosvita.ua/test/download-pdf?id=1317633&part=quest


https://vseosvita.ua/test/kr-z-tem-vstup-mify-narodiv-svitu-mudrist-baiky-1247762.html?fbclid=IwAR3aeWmV3U2VBeg3EQcCrLcSHAK7aOS9T78CD9gCzC-OmSldfBiXfI9rjaE


Урок 18

Тема: Жуль Верн

1) Дивись урок

https://youtu.be/XhFAhyj04n0


2) Познайомся з біографією

Зроби психологічний портрет автора

https://youtu.be/-xc_3x3yJpA


3) Прочитай «П'ятнадцятирічний капітан», склади сюжетний ланцюг

https://youtu.be/xSZ5fxLswIQ

Або подивись фільм

https://youtu.be/eRFHmvLySRc

4)Випиши героїв, зроби їх паспорт

Портрет+характеристика


Урок 19

Тема духовного випробування людини в романі.

https://youtu.be/46d9hHcTW0M


Образ Діка Сенда, моральні якості героя, його мужність і людяність.

Дивись урок

https://youtu.be/3J13-Xs9nQc


Читай твір

https://lib.com.ua/uk/book/piatnadtsiatirichnii-kapitan/

Дивись фільм

https://youtu.be/Ja4cZ9V3NPs


Підготувати інформацію про работоргівлю

https://youtu.be/9JTqK-qIAvo


https://youtu.be/ik59DPU9twE


Характеристика Діка Сенда( соціальна сторінка)

Історія життя героя.

https://youtu.be/eRFHmvLySRc


Виконайте тест

https://vseosvita.ua/test/start/hmg526

Урок 21

Дік Сенд і його друзі. Дік Сенд і Негоро. Проблема рабства в романі.


1)Дивись урок

https://youtu.be/9JTqK-qIAvo


2) Створи порівняльну таблицю-характеристику «Друзі і вороги Діка Сенда»


3)Напиши листа улюбленому герою

Урок 22

Контрольна робота № 2.

Письмовий твір-роздум «В чому полягає велич людини?» (за вивченими творами)



Урок 23

Чарльз Діккенс

«Різдвяна пісня в прозі».


1)Дивіться урок

Експрес-урок: https://www.youtube.com/watch?v=pK3YwTCOeaw


2) Випишіть що таке повість, композиція


3) Створіть паспорт Дікенса

Біографія письменника: https://www.youtube.com/watch?v=YXad3WkF9so

4)Читайте 1,2 куплет «Різдвяна пісня у прозі»

Аудіокнига

1 куплет

https://youtu.be/1zesQwCOszs

У

2куплет

https://youtu.be/oD-ohDD296I


Урок 24

Подорож Скруджа у часі й просторі як можливість осягнути своє життя


Дивіться урок

https://youtu.be/UE19XhL2_m0


1)Слухай скорочено казку

https://youtu.be/D44fHuxKths


2)Аудіокнига

1 куплет

https://youtu.be/1zesQwCOszs


2куплет

https://youtu.be/oD-ohDD296I


3 куплет

https://youtu.be/tNu7X4zu4LU


4куплет

https://youtu.be/FMK4MlE0laE


5куплет

https://youtu.be/3AoUqAen_nA


3)Дивись фільм

https://youtu.be/IYagVzcwn6A


4) Прочитай книгу

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=220


Випишіть етапи мандрування Скруджа у просторі


Схема-характеристика героїв


Малюнок обкладинки до твору


Урок 25

Деградація образу Скруджа, причини його духовного переродження.

Дочитати казку


1)Дивіться урок

https://youtu.be/PDJP8P_5u-g


2) Створити характеристику-історія життя героїв у вигляді схеми, описати портрет, підібрати цитаты


3) Напишіть висновок

Чому змінився Скрудж?


Урок 26

Значення образу Різдва у творі. Елементи фольклору (казки, пісні)


1)Дивіться урок

https://youtu.be/TsQGRNJXNq8


2)Замалюйте головного героя, створіть його сторінку в інстаграм, поясніть як і чому він переродився


3)Напишіть есе «Чого я чекаю від Різдва?»


4)Створіть іграшку на ялинку, напишіть на ній свою мрію( іграшка може бути будь-яка, ми нею прикрасимо віртуальну ялинку)


5)Перевірка знань: https://naurok.com.ua/test/ch-dikkens-rizdvyana-pisnya-v-prozi-22469.html


Традиції фольклору (казка, пісня, народні образи) у творах Ч. Діккенса


Утілення сюжетів і мотивів прочитаних творів у мистецтві.


Урок 27

Микола Васильович Гоголь

Життєві дороги М.В. Гоголя.

Гоголь і Україна.«Ніч перед Різдвом».

(УС) М. В. Гоголь і Україна, музеї М. В. Гоголя в Україні (Полтавщина). Висловлювання українських митців про творчість М. В. Гоголя


Матеріали до уроку:

Експрес-урок https://www.youtube.com/watch?v=nUCB_FpLjr0


Презентація: (завдання до уроків) https://vseosvita.ua/library/mv-gogol-nic-pered-rizdvom-132605.html

https://www.youtube.com/watch?v=5LbWOrCeOSc


Урок 28

М.В. Гоголь «Ніч перед Різдвом». Народні традиції і звичаї у творі.


1)Дивись урок, створи паспорт письменника

https://youtu.be/lvicoIKA7no


2)Читай «Ніч перед Різдвом», поясни назву, склади сюжетний ланцюг

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=9


3) Дивись мульфільм

https://youtu.be/WQJKVKqkPfo


Урок 29

М.В. Гоголь «Ніч перед Різдвом». Народні традиції і звичаї у творі.

Дивись урок

https://youtu.be/RiWYN7y6_bc


https://youtu.be/lvicoIKA7no


  1. Читати твір, виписати традиції і звичаї українського народу

  2. Створити портрет+характеристика героїв

Урок 30

М.В. Гоголь «Ніч перед Різдвом». Тема кохання.

1)Дивись урок

https://youtu.be/E15nHlwbtoQ

2) Створи соціальну сторінку або психологічний портрет, або схему-хмарування «Образи Оксани і Вакули»

3)Напиши висновок «Роль фантастики в повісті»


Урок 31

РМ № 2 (п). Написання твору на тему: «Що в житті людини найцінніше?» (за вивченими творами)


З теми «Пригода та фантастика» створити літературну вікторину


Урок 32

Контрольна робота № 3 з теми «Пригода та фантастика». Літературний диктант.


Підсумкова кр за 1 семестр (в кр зошиті)


https://naurok.com.ua/test/pidsumkova-kontrolna-robota-za-i-semestr-6-klas-1905992.html


Урок 33

РМ № 2 (п). Написання твору на тему: «Що в житті людини найцінніше?» (за вивченими творами)


З теми «Пригода та фантастика» створити літературну вікторину


Урок 34

Підсумки та узагальнення за 1 семестр


1)Підготуватись до ПЧ:

Прочитати Стівенсона « Острів скарбів»

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=238

Послухати

https://youtu.be/IgmiWbLfrhI

Переглянути фільм

https://youtu.be/uy9zoxrgTZQ

Створити галерею- характеристику образів


Урок 35

Стівенсон « Острів скарбів»

1)Дивись урок

https://youtu.be/xnfyJRsmM_Q


2)Прочитати « Острів скарбів» Стівенсона, створити психологічний портрет автора


Переглянути фільм

https://youtu.be/uy9zoxrgTZQ


3)Створити характеристику героїв, соціальну сторінку


2)Підготувати біографію Дж. Лондона.

https://www.youtube.com/watch?v=CDgzaDNZoto

Прочитати «Жага до життя»

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=493


Урок 36

Джек Лондон

Життєвий і творчий шлях письменника.

Оповідання «Жага до життя».


1) Дивись урок

https://youtu.be/a1CRbnl-ITE


2)Прочитай «Жага до життя»

•Склади план до твору, випиши особливості сюжету та ідеї оповідання.

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=493


3)Прослухай

https://youtu.be/FbD-84hWdTE


4)Переглянь фільм

https://youtu.be/j6rSFaFRZcs


5)Завдання до твору https://vseosvita.ua/library/dzek-london-zaga-do-zitta-roboci-kartki-406858.html


Урок 37

Тема: Джек Лондон

«Жага до життя»Проблеми життя і смерті, дружби і зрадництва у творі Дж. Лондона «Жага до життя»

Характеристика героїв твору.

Дивись урок

https://youtu.be/GbRlJ5jRF3M

1) Створи характеристику героїв; замалюй портрет

2) Перевір знання тексту

Тест

https://vseosvita.ua/test/dzhek-london-zhaha-do-zhyttia-186362.html

3) Випиши описи природи


Урок 38

Тема: «Жага до життя»Описи природи та їх роль у тексті. Значення назви оповідання.


1) Дивись урок

https://youtu.be/_xdkZ5uvWFI

1) Написати листа герою

2) Пройти тест

  1. https://naurok.com.ua/test/dzhek-london-zhaga-do-zhittya-733623.html

Або

  1. https://vseosvita.ua/test/dzhek-london-zhaha-do-zhyttia-185498.html


3)Створи сторінку інстаграм герою

4)Випиши художні засоби з твору

5)Хмаруванням поясни зміст назви оповідання

6)Підготувати паспорт Анни Ґавальди «35 кіло надії». Теми школи, родини, життєвого покликання особистості

Допомога:

https://youtu.be/OfjfnfQ3_t4


Урок 39

Анни Ґавальди «35 кіло надії». Теми школи, родини, життєвого покликання особистості

Дивись урок

https://youtu.be/p2XSWoupViE

Дивись фільм

https://youtu.be/aAUelzxNDGs

Слухай

https://youtu.be/KEGZ_Eawhtk

Читай

https://lib.com.ua/uk/book/35-kilo-nadiyi/

Створи сторінку інстаграм герою( або на папері)


Урок 40

Ґрегуар Дюбоск на шляху дорослішання


1.Дивись урок

https://youtu.be/p2XSWoupViE

2.Створи «хмарування» дорослішання Грегуара. Опиши стан героя: болісне переживання самотності й нерозуміння з боку інших, пошук власної духовної сутності та улюбленої справи

3.Створи запитання за твором для класу( 6)


Урок 41

Тема: Складні випробування та їх роль у формуванні характеру підлітка. Образ дідуся Леона як моральний приклад і опора для хлопця. Відкритий фінал повісті.

1.Дивись урок

https://youtu.be/p2XSWoupViE

2. Закінчи таблицю «Актуальність твору сьогодні», вкажи, які проблеми турбують тебе.

3. Дай коротку характеристику кожному герою у вигляді «гронування»

4.Підготуйся до позакласного читання

повість Еріка-Еммануеля Шмітта «Оскар і Рожева Пані»

Допомога: https://youtu.be/xsxY7j0NWQg


Урок 42

ПЧ№ 3 Філософія життя і смерті в повісті Еріка-Еммануеля Шмітта «Оскар і Рожева Пані»

Дивись урок:https://youtu.be/PER0Lr3sxSI


Слухай твір:https://youtu.be/ozFq1GLB4No

Дивись буктрейлер: https://youtu.be/s_1yW9pWW9M


Читай:https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=8504


  1. Створи соціальні сторінки героям

  2. Напиши відгук або спойлер за твором.

Урок 43

Ульф Старк «Чи вмієш ти свистати, Юганно?»

Проблеми самотності (дітей і дорослих), ставлення до літніх людей у творі

1.Дивіться біографію, створіть паспорт автора

https://youtu.be/Memwy9ysl14


2.Познайомтеся зі твором «Чи вмієш ти свистати, Юганно?», складіть сюжетний ланцюг

Читати:https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=8520


Слухати:https://youtu.be/1dJgauC57HQ


Дивитись урок:https://youtu.be/czo0MTbOcZI

Урок 30

Тема: Мацуо Басьо

Хайку


1)Познайомтесь з біографією, зробіть за можливістю записи у вигляді схеми


https://youtu.be/MCZSronDy6Y


2)Поняття хайку


https://youtu.be/aCfpFOUL7TU


випишіть значення


3) Прочитайте у підручнику хайку, та випишіть декілька, що сподобались, можете замалювати до них іллюстрацію


Урок 31

Тема: Філософський зміст японської лірики


1)Дивись урок


https://youtu.be/Z5AWRTPCKyU


2) Спробуйте створити власне хокку, використовуючи слова вище. Можна намалювати.


3) Написати власне висловлення (твір-міні) «Гармонія японської лірики» За можливістю і бажанням!!!!


Урок 32

Тема: Роберт Бернс « Моє серце в верховині»


1) Дивитись урок


https://youtu.be/ryC145KQE3A


2) Особливості лірики Бернса


3) Виразно читати вірш

«Моє серце в верховині»


4) Виписати художнні засоби


Урок 33

Тема: Лонгфелло

«Пісня про Гайаватту»


1)Дивіться урок, створіть ланцюжок подій

https://youtu.be/jl-gX6plb9g


2)Читайте виразно.

Портрет та характеристика героїв( соціальна сторінка, психологічний потрет тощо)


https://youtu.be/Ue23azHntQY


Урок 34

Тема:

Рей Дуглас Бредбері (1920-2012). «Усмішка». Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні «Усмішка»


1) Дивіться урок

https://youtu.be/FInnkt2nUNs


2)Біографія Бредбері- познайомитися, створити соц сторінку автора

https://youtu.be/WFeFucnO1bw


3) Прочитати твір, скласти план

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=23


Слухайте

https://youtu.be/pS4n9OWaRmQ



Урок 35

Тема: Бредбері «Усмішка»

Дивись урок:


https://youtu.be/hCnOVs5lAP4


https://youtu.be/FInnkt2nUNs


Прочитати твір, скласти сюжетний ланцюг, пояснити назву


Описати місто, людей


Характеристика Тома


Урок 36

Тема: Бредбері «Усмішка»


1) Дивись урок:

https://youtu.be/bhSolfBK1aU


2)Створити схему «Образ Тома, його динаміка»


3) Пояснити значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору.


Урок 37

Тема: Роберт Шеклі

«Запах думки»


Дивись урок

https://youtu.be/tK9h2o4qTlw


1) Створи соціальний портрет Шеклі


2) Читати «Запах думки», скласти план, записати тему, ідею

https://www.ukrlib.com.ua/styslo-zl/printit.php?tid=9261


Слухати

https://youtu.be/WPBoksnPM5E


Урок 38

Тема: Шеклі «Запах думки»


1) Соціальна сторінка героїв або психологічний портрет( можна замалювати)


https://youtu.be/Iv7EIzYCF5g


Урок

Тема: Удосконалення людини


1)Переглянь урок


https://youtu.be/LHLj1ZCfl5w


2)Випиши потрібні схеми

3) Напиши твір «Майбутнє людства»

4) Порівняй Кліві («Запах думки») та Тома(«Усмішка»)

5) Поясни назву твору


Урок

Тема: Запах думки


1)Перегляньте урок та випишіть поняття

https://youtu.be/KpElboCUioo


2) Створіть історію Кліві від його імені


3) Підготуйте біорафію

Ліндгрен та створіть паспорт автора

https://youtu.be/u8oyTrd5m1oз


4) Підготуйтеся до кр

(Створіть кроссворд за твором)


Урок 39

Тема:

Астрід Анна Емілія Ліндґрен

« Міо, мій, Міо»


Дивись урок

https://youtu.be/ymCao5SZoSo


1)Основні відомості про життя і творчість письменниці у вигляді схеми


2) Читати твір, скласти план


https://youtu.be/3BPP3bZLAPk


3)

Моральні цінності у творчості А.Лінґрен

Образи головних героїв ( соціальна сторінка)


Урок

Тема :

А. Ліндгрен


1)Переглянь біографію та створи сенкан автора

https://youtu.be/9kOZx0_l-DQ


2) Прочитай «Міо, мій Міо» та склади план

https://skazkidlyadetey.ru/astrid-lindgren/mio-moi-mio.html


Або подивись фільм

https://youtu.be/EfTmE0A-Mz8


Урок

Тема: Міо, мій Міо


1)Дочитати твір

https://skazkidlyadetey.ru/astrid-lindgren/mio-moi-mio.html


3) Створити характеристики героїв у вигляді соціальної сторінки або паспорту

https://youtu.be/TyyLVCAbx5w


4) Намалювати портрет героя

5) Перевірте себе

Тест

https://naurok.com.ua/test/astrid-lindgren-mio-miy-mio-7246.html


Урок 40

Тема: «Міо мій Міо»

Дивіться урок

https://youtu.be/u8oyTrd5m1o


1) Скласти вікторину


2)Дати характеристику героям у вигляді схеми


3)Опрацювати картки


4)Підготувати біографію Крістіне Нестлінґер


https://youtu.be/kF3aTF0LFkg


Перевірте себе

1)

https://naurok.com.ua/test/start/997027


2)

https://naurok.com.ua/test/start/989938


Урок

Контрольна робота

Образ майбутнього в літературі. Сучасна література.

Р. Бредбері «Усмішка», Р. Шеклі «Запах думки»

(На двойных листочках, подписанные, как мы подписываем)


Рівень 1

1. Події, описані в оповіданні Р.Бредбері «Усмішка», відбуваються:

а) 2047 року;

б) 2051 року;

в) 2061 року;

г) 2060 року.


2.

Люди (за оповіданням Р.Бредбері «Усмішка») зібралися вранці на майдані, щоб...

а) випити кави;

б) закупити продукти;

в) плюнути в картину;

г) відвідати виставку.


3.Лерой Кліві, головний герой оповідання Р.Шеклі «Запах думки», був космічним...

а) перевізником;

б) дослідником;

в) поштарем;

г) ученим.


4.Найстрашнішою для Кліві, героя оповідання Р.Шеклі «Запах думки», була зустріч з:

а) пантерою;

б) білкою;

в) стервятником;

г) вовками.


5.

Автором картини, яка була виставлена на площі міста (за оповіданням Р.Бредбері «Усмішка»), був:

а) Л. да Вінчі;

б) Рембрант;

в) Рафаель;

г) Тиціан.


6.

Черга городян (за оповіданням Р.Бредбері «Усмішка») зібралася на площі:

а) о 3 годині;

б) о 4 годині;

в) о 5 годині;

г) о 6 годині.


7.

Роберт Шеклі народився в:

а) Лос-Анджелесі;

б) Нью-Йорку;

в) Чикаго;

г) Нью-Джерсі.


8. Лерою Кліві, герою оповідання Р.Шеклі «Запах думки», вдалося перемогти звірів:

а) силою техніки;

б) силою зброї;

в) силою м'язів;

г) силою думки.


Всього 3 бали


Рівень 2

1. Назвіть автора, назву твору та героя, якому належать слова:

«Ну що ж, кому спаде на думку відкусити гілку куща? Ти, може, вважала мене чимось іншим, але насправді я всього лише кущ».


2. Які свята, що йому випали за останні роки, пригадав Том, герой оповідання Р. Бредбері «Усмішка»?


3. Що це за картина, яку шматував натовп?


4.Назвіть автора, назву твору та героя, якому належать слова:

«О, як я злякався! Я кинувся в прохід ліворуч і трохи пробіг ним, тоді

вернувся назад до розгалуження і побіг ходом праворуч...»


5. З якими звірами зустрівся Лерой Кліві, герой оповідання Р.Шеклі

«Запах думки», на планеті З-М-22? Як він врятувався?

Всього 3 бали


Рівень 3

1. Продовжте речення.

Наукова фантастика - це...

. Продовжте речення.

Конфлікт - це...


2. Складіть анкету-характеристику Кліві з твору Р.Шеклі «Запах думки».

Всього 3 бали


Рівень 4

Напишіть твір-роздум на одну із тем:

1. Яка людина, за думкою Бредбері, здатна змінити цивілізацію?


Або

2. Над якими проблемами заставляють нас задуматися «Запах думки» та «Усмішка»

Всього 3 бали


Урок 45

Тема: Конрада, риси його характеру.

Дивись урок


https://youtu.be/pOPeSyQZioY


1)Риси характеру героя у вигляді паспорту

2)Підготувати біографію створити соціальний портрет Міхаель

Андреас Гельмут Енде

Біографія

https://youtu.be/vcVkVg7sl5c


3)Читати «Джим Ґудзик і машиніст Лукас».

https://youtu.be/-4e39_HLBp8


Урок 46

Тема: Міхаель Андреас Гельмут Енде


Дивись урок

https://youtu.be/MPofIa9tHAA

1)Читати, скласти план

«Джим Ґудзик і машиніст Лукас»


2)Описати фантастичну країну Усландію та її мешканці (король, Лукас, пан Ермель, пані Ваас та ін.).

Урок

Тема: Міхаель Енде

«Джим Гудзик і машиніст Лукас»


Дивись урок!


Виконуй завдання за посиланнями!


https://sway.office.com/DfEJB4Sq9K1mvEgU?ref=Link&fbclid=IwAR0As1--CvNWKyGNGy1Px-tj4GGvkIviv5Zm79oCmqGB-afp15M_bWjJJ4I


Завдання:


1)Опрацювати біографію: створити сенкан, гроно.


2)Прочитати твір, скласти план


3) Написати характеристику кожного героя у виглядi паспорту


4) Написати враження вiд книги

Урок 47

Тема: Моральні цінності,що стверджуються у творі «Джим Гудзик та машиніст Лукас»: дружба, кохання, сім'я, повага до інших, любов до батьківщини.


1.Створити таблицю моральних цінностей


3.Скласти вікторину за твором


Урок 48

Тема: Контрольний твір за вибранною темою

« Яким я показано майбутнє в літературі»

або

«Сучасна література в моєму житті.

Зростання і взаємини зі світом».


Урок 49

Тема: Позакласне читання. Джеймс Крюс. «Тім Талер, або Проданий сміх»


Читати

Скласти план

Соціальні сторінки героїв


Урок 68

Тема: Підсумки і систематизація вивченого


Тест1

https://vseosvita.ua/test/start/uqn366


Тест2

https://vseosvita.ua/test/start/nxe458


Створити творчу роботу «Мій улюблений герой» до балу літературних героїв»



Любі діти та батьки!

Працюємо за розкладом в групах!

Не накопичуйте!

Виконуємо поетапно, завдання та матеріал я підбирала такі, щоб було зручно користуватися та цікаво виконувати!


6 клас

Тема: ПОЕТИЧНЕ БАЧЕННЯ СВІТУ.

МАЦУО БАСЬО

ХАЙКУ


Дивись урок:

https://m.youtube.com/watch?v=idzadrCiZOw


https://m.youtube.com/watch?v=aCfpFOUL7TU


Презентація біографії:

Мацуо Басьо

https://m.youtube.com/watch?v=YQGkzGiRoFY&t=51s


Завдання:

1)Створити схему «гроно» біографії з цікавими фактами, сенкан, ассоціацію, сторінку в соц мережі.


2)Виписати і вивчити, що таке хайку.

Хмарування.


Допомога:

Хайку

https://m.youtube.com/watch?v=YQGkzGiRoFY


Дивись відео «Як написати хайку?»:

https://m.youtube.com/watch?v=Z5AWRTPCKyU


Завдання:

Створити власний хайку та оформити іллюстрацією


Опрацювати матеріал підручника .


Завдання:

1)Вивчити напам'ять 3-4 хайку.


2) Пояснити в зошиті їх філософський зміст


3) Створити малюнок( за бажанням)


Контрольна робота:

1)Тести:

https://metoduchna-palitra.blogspot.com/p/blog-page_95.html?m=1


2)Виконати інтерактивну вправу

https://learningapps.org/1363078


3) Написати есе «Чарівний світ творчості Мацуо Басьо»


Вчитель: Ільгова Світлана Іванівна


6 клас

Антуан де Сент-Екзюпері.

Філософська казка-притча "Маленький принц"


Познайомся з біографією


https://m.youtube.com/watch?v=K5f_jis5Tz8


Завдання:

-Створити психологічний портрет автора.

-Скласти ассоціацію, сенкан, або сторінку в соцмережі;


Робота з текстом.


Читай:

https://librebook.me/the_little_prince


Слухай:

https://m.youtube.com/watch?v=5HwaQjHK5kw


Дивись:

https://m.youtube.com/watch?v=M5gZZLJGbMg


Допомога в аналізі:

https://obrazovaka.ru/sochinenie/malenkiy-princ/glavnye-geroi-harakteristika.html


Завдання:

-читати й переказувати казку;

-скласти план;

- написати висновки, враження;

-створити обкладинку.

- написати твір «Ми відповідаємо за тих, кого приручили»


Аналізувати алегоричні образи казки допоможе ОСК №43;


Вивчити визначення допоможе ОСК "Філософська алегорична казка "Маленький принц"


Дивись:

https://youtu.be/jW_a8xs_fus


Песчаная сказка "Маленький принц"


Контрольна робота

Виконати тести:

https://obrazovaka.ru/test/malenkiy-princ-s-otvetami-6-klass.html


---------


Рей Дуглас Бредбері. Новела "Усмішка"


Дивись урок:

https://m.youtube.com/watch?v=fIAaA07hsOg


Завдання:

1)Читати біографію Р.Д.Бредбері;

Скласти тези.

Створити схему, сенкан, ассоціацію.


2)Читати й переказувати новелу.

3) Скласти план.


4)Зрозуміти, що таке деградація людської цивілізації допоможе ОСК;


5) Аналізувати образ Тома та Джоконди допоможе ОСК;


6)Характеристика героїв- скласти гронування.


7)Досліджуй таємниці, пов'язані з картиною "Джоконда";

https://muzei-mira.com/kartini_italia/330-mona-liza-dzhokonda-leonardo-da-vinchi.html


-Напиши висновки.


Дивись:

Рей Дуглас Бредбері. Енциклопедія


Слухай:

Аудіокнига "Усмішка"


Дивись:

https://youtu.be/QNMBNxwH2DA


Контрольна робота


Виконай тести:

https://naurok.com.ua/test/bredberi-usmishka-90106.html


8)ПЧ

Прочитати оповідання "Все літо за один день" та роман "Кульбабове вино".

--

Роберт Шеклі. Оповідання "Запах думок"


Завдання:


1)Онайомитись з біографією Р.Шеклі;

написати ассоціацію, цікаві факти оформити схемою «сонечко»


2)Читати й переказувати оповідання

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=22


3) Скласти план; скласти сюжетний ланцюжок


https://m.youtube.com/watch?v=QGf_psTPusg


4)Повторити біографію автора та з'ясувати головну думку оповідання допоможе ОСК;


https://m.youtube.com/watch?v=Zrwn6ibDRZw


Записати головну думку твору.


5)Зрозуміти роздуми письменника допоможе ОСК;

Написати висновок.


6) літературний диктант.


Слухай:

Роберт Шеклі. "Запах думок". Аудіокнига


Контрольна робота

Виконай тести:

1.Лерой Кліві був:

А) космонавтом;

Б) поштовим перевізником;

В) поштмейстером бази

2. Герой потрапив на планету:

А) З-М-22;

Б) З-М-43;

В) А-М-24.

3.Яку тварину першою побачив Кліві:

А) вовка;

Б) білку;

В) пантеру.

4.Що незвичного було у тваринах:

А) вони були без очей і носа;

Б) вони були без вух і хвоста;

В) вони були без очей і вух.

5.Як тварини знаходили свою жертву:

А) за допомогою телепатії ;

Б) за допомогою нюху;

В) за допомогою розуму.

6.Що збило пантеру з пантелику:

А) запах парфумів;

Б) запах думок;

В) запах диму.

7.Які птахи кружляли у небі:

А) орли;

Б) яструби;

В) шуліки.

8.Яка думка непокоїла Кліві:

А) що він не зможе вчасно доставити пошту;

Б) що він буде першою людиною, яку з'їли на цій планеті;

В) що він ніколи не повернеться на Землю.

9.Якого кольору був вовк:

А) зеленого;

Б) рудого;

В) чорного.

10.Що врятувало героя від розлючених звірів:

А) кущ;

Б) вогонь;

В) птах.

11.Чи вдалося Лерою зберегти пошту:

А) так;

Б) ні;

В) частково.

12.Чим були здивовані рятувальники:

А) відсутністю на тілі Лероя поранень;

Б) відсутністю на тілі Лероя опіків;

В) відсутністю на тілі Лероя переломів.

-------

Астрід Ліндгренн. Повість-казка"Міо, мій Міо"


Завдання:


1)Ознайомитись з біографією А.Ліндгренн; скласти схему;

сенкан,

ассоціацію.


2)Читати повість-казку "Міо, мій Міо" повністю;

Скласти план;

скласти історію героїв.


3)Читати повість-казку "Міо, мій Міо" скорочено.


4) Скласти вікторину.


Контрольна робота

Виконай тести:

https://naurok.com.ua/test/astrid-lindgren-mio-miy-mio-7246.html

Дивись фільм

https://m.youtube.com/watch?v=im5NB9qArcc


6 клас

ДЖАННІ РОДАРІ

«ЛИСТІВКИ З ВИДАМИ МІСТ»


Завдання:


- Опрацювати матеріал підручника ст. 202-205

- Переглянути відеопоезію «Листівки з видами міст»

Джанні Родарі "Листівки з видами міст"


- Опрацювати картку «Два світи у вірші Дж.Родарі «Листівки з видами міст»» (письмово у зошиті)



- Охарактеризувати ліричного героя поезії (письмово у зошиті)


- Намалювати або створити за допомогою комп'ютерної програми поштову листівку за змістом вірша Джанні Родарі


Додатково:


- Скласти асоціативну характеристику письменника, спираючись на знання біографії (письмово в зошиті)


- Дослідити художні засоби, використані автором у вірші (письмово у зошиті)


- Розглянути карту подорожі ліричного героя містами Італії, зробити допис на сторінку героя у будь-якій соціальній мережі про місця, які він відвідав


- Створити інтерактивну «валізу» вражень ліричного героя поезії «Листівки з видами міст» від побаченого під час подорожі Італією


- Переглянути відеопоезію «Листівки з видами міст (українська версія)». Зробити презентацію міст України, в яких вам довелося побувати

Листівки з видами міст


На допомогу учню:





6 клас

Тема: Ідея любові до батьківщини у вірші Роберта Бернса "Моє серце в верховині"


Мета. Знати основні відомості про Роберта Бернса, вміти аналізувати та читати напам'ять вірш "Моє серце в верховині".


1. Запишіть тему уроку.

2.Прочитайте статтю підручника про Роберта Бернса (176-177), складіть візитку.

3. Перегляньте відео


Burns ukr


- Що нового ви дізналися про Роберта Бернса?

4. Вдумливо прочитайте вірш "Моє серце в верховині".

Складіть паспорт твору.

Рік написання:

Тема:

Ідея:

Характеристика ліричного героя:

Художні засоби:

5. Послухайте пісню, висловіть своє враження. Що вам здалося дивним?


Р.Бернс "Моє серце в верховині"


6. Перевірте себе.

Тести

6. Домашнє завдання: вивчити вірш напам'ять.


PS. Розказувати будете на першому уроці після карантину!


6 класс

Детки!

Внимание!

Новое задание!


Тема: Міхаель Енде

«Джим Гудзик і машиніст Лукас»


Дивись урок!


Виконуй завдання за посиланнями!


https://sway.office.com/DfEJB4Sq9K1mvEgU?ref=Link&fbclid=IwAR0As1--CvNWKyGNGy1Px-tj4GGvkIviv5Zm79oCmqGB-afp15M_bWjJJ4I


Завдання:

1)Опрацювати біографію: створити сенкан, гроно.


2)Прочитати твір, створити вікторину з іллюстраціями.


3) Написати історію героя від його імені.


Контрольна робота 5

https://drive.google.com/file/d/0B5q1Ph2rJDwUaHlZT3RfX1FtOTQ/view


Підсумкова робота

(річна)

із зарубіжної літератури

учня(учениці) 6-а класу


Контрольна робота 6

(Тести)


https://drive.google.com/file/d/0B5q1Ph2rJDwUckFqTmxKMS12LXc/view


Контрольна робота 6( продовження)

https://drive.google.com/file/d/0B5q1Ph2rJDwUaTdBamE4MXVjSzg/view



 

© 2022 Петрo Кириленко | Всі права захищені
Створено за допомогою Webnode Файли cookie
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати