
Дистанційне навчання 7 клас
Урок 1
Вступ. Оригінал і переклад. Види перекладів, специфіка художнього перекладу. Майстри художнього перекладу
Дивись урок
Матеріали до уроку:https://www.youtube.com/watch?v=GAoiN1emQxY&list=PUlC8TSjM_ROoBeRa4dW2wUg&index=2
Скласти таблицю порівняння понять про оригінал і переклад.
Виписати прізвища українських майстрів художнього перекладу
Урок 2
Переклад і переспів: схожість і відмінність. Роль художніх перекладів у розвитку культури, взаємин між народами, становленні особистості
Дивись урок
https://youtu.be/_b3s1tJY0hA
1)Закінчи речення «Якби я був перекладачем...»
2)Переклади з англійської мови чотири рядки будь якого вірша, поясни: в чому складність.
Урок 3
Балада як жанр фольклору і літератури.
Фольклорні балади.
1)Дивись
Експрес-урок: https://www.youtube.com/watch?v=waa_gopbUh8&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d-
2)Створи хмарування «Характерні ознаки балади».
3)Прочитай або прослухай баладу «Король Лір і його дочки»
Випиши тему, ідею
4)Створи соціальну сторінку головних героїв
Урок 4
Король Лір як вічний образ. Моральний урок у творі.
Дивись урок
https://youtu.be/IIKrQYD2oTM
Слухай твір
https://youtu.be/gh_PQ3Fxubw
Д/з
Створи соціальні сторінки героїв
Переір свої знання: https://naurok.com.ua/test/narodna-balada-korol-lir-i-yogo-dochki-13558.html
Урок
Самостійна робота
https://naurok.com.ua/test/balada-yak-zhanr-folkloru-i-literaturi-harakterni-oznaki-baladi-folklorni-baladi-folklorna-balada-korol-lir-i-yogo-dochki-1631518.html
Урок 5
Король Лір як вічний образ. Моральний урок у творі.
Напишіть ессе «Чому твір «Король Лір актуальний і сьогодні»?
Підготувати інформацію про Робін Гуда
Дивись
https://youtu.be/bu3HBpe7b60
Урок 6
Як Робін Гуд став розбійником». Образ народного захисника Робіна Гуда
Матеріали до уроку: Чи існував насправді Робін Гуд? Ваша думка https://www.youtube.com/watch?v=8K3szN3B7mg
Дивись урок
https://youtu.be/zU2miLbifBA
https://youtu.be/sJOpn5OYU94
Слухай аудіокнигу
https://youtu.be/M18GvsL8cC0
Зроби соціальну сторінку героя.
Дай коротку характеристику- огляд
( можна з портретиками) усім героям
Перевір себе:
https://naurok.com.ua/test/yak-robin-gud-stav-rozbiynikom-1057025.
Урок 7
Поєдинок Робіна Гуда з Гаєм Гізборном». Ідеї свободи і служіння народові в баладах про Робіна Гуда
Експрес-урок: https://www.youtube.com/watch?v=Fz6tXl9CKQ0&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=4
Перевір себе
Тест
htmlhttps://naurok.com.ua/test/yak-robin-gud-stav-rozbiynikom-1057025.html
Напиши листа Робін Гуду
Підготуй біографію Шиллера у вигляді соціальної сторінки( або як подобається)
https://youtu.be/SzMKicj3ieg
Слухай баладу та дай характеристику героям
https://youtu.be/CFTBnBjsY9k
Урок 8
Літературні балади
Йоганн Крістоф Фрідріх Шиллер (1759-1805). «Рукавичка». Випробування головного героя балади. Образ справжнього лицаря, його мужність, відвага, людська гідність
1)Дивись урок:
https://youtu.be/NvG0bvQziVA
Експрес-урок https://www.youtube.com/watch?v=pIePJLAAhqo&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=5
2)Біографія Шиллера:
Створити сенкан
https://youtu.be/xYabX2hPMIs
https://www.youtube.com/watch?v=pJMz3ndjRNA&list=PLWo0CEZSHZnwQNQGvEswDCnkgLArqNQ2c&index=6
3)Слухай баладу та дай характеристику героям
https://youtu.be/CFTBnBjsY9k
4)Випиши поняття до словничка
(ТЛ) Літературна балада, символ
5)Створення таблиці-порівняння
(ЕК) Порівняння особливостей фольклорних і літературних балад, оригіналів і перекладів (як цілісно, так і в окремих фрагментах).
4) Переірка знань
Тест: https://naurok.com.ua/test/f-shiller-rukavichka-1060611.html
Урок 9
Адам Міцкевич (1798-1855). «Світязь». Утвердження любові до батьківщини й героїзму в баладі А.Міцкевича.
Дивись урок https://youtu.be/Q6e039rcn3o
Переглянь біографію
https://youtu.be/gvomHRdEHqw
створи паспорт Міцкевича. Слухай баладу
https://youtu.be/X7VPM6xTbOQ
запиши композицію балади;
створи характеристику героям, можна замалювати
Урок 10
Символічні образи, елементи фольклору в баладі
А. Міцкевича «Світязь».
Дивись урок:
https://www.youtube.com/watch?v=OP_iA4lIWUU&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=6
Доведи, що твір «Світязь»- балада, вкажи елементи фольклору
Встанови символічність образів. Створи соціальну сторінку героям
Тест
Переірка знань:
https://naurok.com.ua/test/adam-mickevich-balada-svityaz-1065363.html
4) Підготуй інформацію про Стівенсона
Допомога
https://youtu.be/DG3QadKG-7k
Урок 11
Роберт Льюїс Стівенсон
«Балада про вересовий трунок».
1)Дивись урок, створи сенкан автора
Експрес-урок:
https://youtu.be/E60r20w6iWc
https://www.youtube.com/watch?v=3KVI2I7p8Rk&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=7
2) Виразно прочитай баладу
https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=236
Прослухай
https://youtu.be/btJKrJDXd7I
3) Випиши незрозумілі слова, поясни їх
3)Створи паспорт балади( Тема, ідея, художні засоби)
4)Створи хмарування:Основний конфлікт балади (батько і син - король, свобода - рабство)
5) Характеризуй героїв ( соціальна сторінка, паспорт, сквейл)
Урок 12
Утвердження духовної сили пиктів, їх героїзму в захисті національних цінностей. Символіка твору
Дивись урок
https://youtu.be/5JAKKVDffUE
1)Проблемне запитання: Хто такі герої?
Чи можна назвати героями батька та сина?
Напиши власне висловлювання «Актуальність теми героїзму в наш час»
2)Переірка знань: https://naurok.com.ua/test/stivenson-balada-pro-veresoviy-trunok-1068154.html
Урок 13
Контрольна робота № 1 на тему «Вступ. Жанр балади у європейських літературах» (тести, відповіді на запитання)
Переірка знань: https://naurok.com.ua/test/stivenson-balada-pro-veresoviy-trunok-1068154.html
3)Випереджальне завдання
Підготувати біографію Вальтера Скотта
Допомога
https://youtu.be/mf7kgScSua0
Урок 14
Тема: Вальтер Скотт
«Айвенго»
Вальтер Скотт (1771 - 1832). «Айвенго». В. Скотт - засновник історичного роману. Історія і художній вимисел у романі «Айвенго».
Експрес-урок: https://www.youtube.com/watch?v=Da8o08S307M&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=8
Життя і творчість письменника https://www.youtube.com/watch?v=mf7kgScSua0
Історія і художній вимисел (експрес-урок) https://www.youtube.com/watch?v=xSjS3CSWku4&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=9
1)Дивись урок
https://youtu.be/vS4to6Va-Xs
2) Створи ассоціацію і психологічний портрет автора
3) Схема життя та творчості
Урок 15
Тема: «Айвенго» Вальтер Скотт
Історичний колорит твору і засоби його створення.
Утілення в образі Айвенго кодексу лицаря, художні засоби створення образу. Зіставлення літературного твору із його втіленнями в інших видах мистецтва (кіно, ілюстрації та ін.)
1) Дивись урок
Випиши тему і ідею твору
https://youtu.be/f5Yc0n16lzk
2)Прочитай роман, створи сюжетний ланцюг
https://lib.com.ua/uk/book/aivengo/
Прослухай
https://youtu.be/Nd8HUeo0Vc8
Подивись фільм
https://youtu.be/dLFqELDuqXs
3) Дай цитатну характеристику героям у вигляді малюночок портрет+характеристика+цитата з твору
Урок 16
Зіткнення справедливості із жорстокістю і підступністю.
1)Дивись урок
https://www.youtube.com/watch?v=rb0Zt-rUJvc&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=10
Прочитай роман
https://lib.com.ua/uk/book/aivengo/
Прослухай
https://youtu.be/Nd8HUeo0Vc8
Подивись фільм
https://youtu.be/dLFqELDuqXs
2)Склади кодекс лицаря
3)Образи Бріана де Буагильбера, принца Джона, Фрон де Бефа, Моріса де Брасі- портретик+коротка характеристика
4)РМ
Порівняння образів персонажів (Бріан де Буагильбер і Айвенго)-таблиця
Урок 17
Зіткнення добра, краси й справедливості із жорстокістю і підступністю.
Леді Ровена та Ребекка - дві різні долі
1)Дивись урок:
https://www.youtube.com/watch?v=1aYSo71AbgA&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=11
2) Порівняння образів персонажів (леді Ровена і Ребекка; Айвенго і Де Бріан) у вигляді хмарування або соціальних сторінок
3)Порівняйте літературний твір з кінофільмом. Напишіть різницю
4)Тест
https://naurok.com.ua/test/v-skott-ayvengo-16180.html
Урок 18
Кр Історичне минуле
https://metoduchna-palitra.blogspot.com/p/7.html?m=1
Урок 19
РМ (у) Створення репортажу з «місця подій» (сцена штурму замку Фрон де Бефа). Лицарський турнір
Дивись урок
https://youtu.be/sE3PRnyYrTU
1)Створити інтерв'ю або репортаж з міста подій із улюбленим героєм
2) Підготувати коротку інформацію про поета К.І. Галчинського
Допомога
https://youtu.be/MqfiMW10SXI
Урок 20
Друга світова війна у європейській поезії.
К.І. Галчинський «Лист з полону», Пісня про солдатів Вестерплятте».
(ЛК) Культура проти війни (твори живопису, музики, кіно, у яких викривається війна).
1)Дивись урок, зроби психологічний портрет автора
https://youtu.be/mjl6vchNlnA
https://youtu.be/_4wwTqQRakU
2)Відеопоезія, підготуй відомості про ВОВ
https://youtu.be/D4F0P7L31sE
3)Слухай вірш та зроби паспорт вірша,
Випиши художні засоби
https://youtu.be/i9OpQSnXyO4
https://youtu.be/9FB8Idp0qZs
Урок 21
А. Марґул-Шпербер «Про назву концтабору Бухенвальд». І. Вайсґлас («Круки»). Зображення трагедії Другої світової війни з різних боків Європи.
Дивись урок
https://youtu.be/MfhTh2pUmgM
https://youtu.be/E3oBvRai6a8
Склади психологічний портрет автора
Біографія
https://youtu.be/7CqOnnCC-Do
Слухай вірш
https://youtu.be/bZso651lb5s
Читай виразно вірш
Склади паспорт вірша
Випиши художні засоби
Напиши есе
«Що сказали мені рядки поезії
К.І.Галчинського та Маргула-Шпербера?»
Урок 22
Джон Бойн
«Хлопчик у смугастій піжамі». Зображення Другої світової війни крізь долі дітей ідорослих.
Теми нацизму та Голокосту в повісті.
1)Дивись урок
https://youtu.be/3BITbhZjcs4
2)Виписати до словника: художній час, художній простір.
3)Буктрейлер переглянь
https://youtu.be/wfAutMafC2I
4)Слухай книгу
https://youtu.be/RcAko81RrYw
5)Читай
https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=10362
6) Зроби паспорт автора та твору
7) Дай характеристику героям у вигляді «хмарування» або соц сторінки
Урок 23
Образи дітей (німецький хлопчик Бруно, єврейський хлопчик Шмуль), їхня дружба і взаємодопомога.
Дивись урок
https://youtu.be/iCnDmmNVSXU
1)Вибери цитату з твору та напиши есе
2)Виконай тест
https://vseosvita.ua/test/download-pdf?id=325510&part=quest
Урок 24
Ідея рівності представників різних рас, націй, національностей і народів у творі.Трагічний фінал як відображення злочинів фашизму.
Дивись урок
https://youtu.be/iCnDmmNVSXU
Створити спойлер до твору
Підготуватись до пч
Урок 25
ПЧ № 1 Е.Е. Шмітт (народ. 1960) «Діти Ноя». Доля дітей у період Другої світової війни. Духовний подвиг священика Понса, його турбота про дітей. Тема культури у творі. Біблійні мотиви
Дивись
Слухай
Читай
Створи паспорти героїв
Напиши відгук або анонс твору
Урок 26
Контрольна робота № 2 з теми «Історичне минуле в літературі».
1)Твір-роздум за вивченими текстами
Допомога:
Як написати твір- роздум
https://youtu.be/R9m0tx9QTkI
2)Тест
https://learningapps.org/watch?v=p592pvq1k16
ДУХОВНЕ ВИПРОБУВАННЯ ЛЮДИНИ
Ключові компетентності
Учень (учениця):
аналізує трагічні наслідки ризикованого втручання людини у світ природи (НЛ-1);
набуває навичок ухвалювати життєво важливі рішення, усвідомлює цінність родинних стосунків (НЛ-2);
цінує професіоналізм, навчається долати труднощі, критично оцінює ризики підприємницької діяльності в екстремальних умовах (НЛ-4).
Предметні компетентності
Учень (учениця):
• виразно читає художні тексти, емоційно сприймає, висловлює враження від прочитаних творів;
• розкриває історичні, моральні, філософські проблеми у творах письменників, актуальність проблематики оповідань для сьогодення;
• розповідає про основні факти життя і творчості митців;
• вирізняє напружені (кульмінаційні) моменти сюжету, їхнє значення для розкриття образів персонажів;
• аналізує образи персонажів: їхні характерні риси, вчинки, стосунки з іншими персонажами, динаміку, засоби створення (художня деталь, символи та ін.);
• визначає у творах антитези, пояснює, як вони реалізовані у творах;
• знаходить у прочитаних творах символи, виявляє їхній прихований зміст, множинність трактування;
• порівнює оригінали й художні переклади (фрагменти) творів митців (за умови володіння іноземною мовою);
висловлює власне ставлення до порушених у творах філософських і моральних проблем.
Урок 27
Джеймс Олдрідж (нар. 1918). «Останній дюйм». Проблема взаємин між батьками і дітьми
Матеріали до уроків:
1)Дивись урок, створи схему «ознаки оповідання»
https://www.youtube.com/watch?v=A8-QSYBxAyU&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=12
2)Підготуй біографію у вигляді соц сторінки
https://www.youtube.com/watch?v=4t6zRymlOj0&list=PLIGNgJeEMVGMSyHSmaxqorOFXkv4jY4Y3&index=2
3)Історія створення оповідання «Останній дюйм»
4)Читай оповідання, склади сюжетний ланцюг
https://lib.com.ua/uk/book/ostannii-diuim/
Слухай
https://youtu.be/UHUS-whc7uM
Дивись
https://youtu.be/NVWHXyn-PKM
робочі картки https://vseosvita.ua/library/dz-oldridz-ostannij-dujm-zavdanna-do-urokiv-179462.html
ТЛ Поглиблення поняття про оповідання
Урок 28
Образи Бена і Деві, художні засоби їх створення. Віра у внутрішні можливості людини, подолання нею життєвих випробувань, здатність до порозуміння.
1)Дивись урок
https://youtu.be/A8-QSYBxAyU
2) Дай характеристику героям у вигляді соціальної сторінки
3) Напиши висновок за твором
Урок 29
Утвердження сімейних цінностей в оповіданні Дж. Олдріджа «Останній дюйм». Сенс назви та проблематика оповідання
Дивись урок
https://youtu.be/71SnHCZKHAg
Поясни сенс назви твору
Створи схему «Проблеми роману»
Перевірка знань
Тест: https://naurok.com.ua/test/dzheyms-oldridzh-ostanniy-dyuym-23242.html
4)Підготуйся до позакласного читання
А. Нанетті «Мій дідусь був черешнею»
Читай твір
https://www.ukrlib.com.ua/styslo-zl/printit.php?tid=9191
Урок 30
ПЧ № 2 А. Нанетті «Мій дідусь був черешнею»
1.Слухай твір
https://youtu.be/MIr5MzlEBOQ
2.Опрацюй твір, склади сюжетний ланцюг
3.Створи психологічний портрет героїв
4.Напиши відгук
5.Підготуй біографію Кіплінга
https://youtu.be/LYHeHPSaWPE
Урок 31
РМ (п) Висловлювання власного ставлення до проблем, порушених у творах (написання есе за прочитаними творами)
1)Дивіться урок
https://youtu.be/0IfJVdqqmlk
2) Напишіть есе «Родинні цінності»
3)Підготуй біографію Кіплінга
https://youtu.be/LYHeHPSaWPE
Урок 31
Редьярд Кіплінг (1865-1936)
«Якщо...»
1)Дивись урок: https://www.youtube.com/watch?v=PdR0Bwbg1Ng&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=13
https://youtu.be/PdR0Bwbg1Ng
2)Слухай вірш
https://youtu.be/Z9mNd_brI3k
Зроби аналіз вірша(тема, ідея,проблеми,сюжет,композиція, худ засоби)
Проблема духовного випробування людини та її моральної стійкості у вірші Р. Кіплінга «Якщо». Сюжет і композиція вірша. Художні особливості твору, його провідна ідея (людина повинна залишатися собою у різних життєвих випробуваннях, зберігати вірність моральним принципам).
3)Вивчити напам'ять
Самостійна робота
https://naurok.com.ua/test/kipling-yakscho-746574.html
Урок 32
Редьярд Кіплінг
«Балада про Схід і Захід».
Динаміка образів головних героїв (Камаль, полковничий син).
1)Дивись урок: https://www.youtube.com/watch?v=aI3DRbNT5RU&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=14
3) Створи соціальну сторінку Кіплінга https://www.youtube.com/watch?v=fW5UuObL7C4&list=PLIGNgJeEMVGMSyHSmaxqorOFXkv4jY4Y3&index=48
4)Читай виразно «Баладу про Схід і Захід» Р. Кіплінга.
Випиши антитезу
https://youtu.be/eiRHMYPA7uk
5)Виконай тест: https://vseosvita.ua/test/r-kiplinh-balada-pro-skhid-i-zakhid-158190.html
Урок 31
Розвиток мовлення
1)Написати твір- роздум на обрану одну тему:
«Що, на твою думку, може зупинити війну?»
Або
«Які умови мирного існування різних народів і культур?»
Або
Чи змінилося ваше ставлення до життя, до людей після прочитання балади Р. Кіплінга, обговорення його на уроці?
Або
У чому, на вашу думку, полягає " великий закон людяності "?
Або
На думку автора, " мудрості немає без доброти ". А яка ваша думка?
Або
Які ж цінності можна віднести до найвищих?
Або
В чому полягає актуальність балади? Чи є зміст твору(головна думка) Р. Кіплінга, англійського письменника 19 століття, актуальною для нас, українців 21ст.?
3)Підготуватися до
Контрольної роботи № 3 з теми «Духовне випробування людини»
Урок 32
Контрольна робота № 3 з теми «Духовне випробування людини» (тести, відповіді на запитання)
Перевірка знань: https://vseosvita.ua/test/kontrolna-robota-dukhovne-vyprobuvannia-liudyny-161808.html
Контрольна робота 3
Розвиток мовлення
https://vseosvita.ua/library/usi-kontrolni-roboti-7-klas-13532.html
Скласти вікторину до вивчених тем
ІІ семестр
ДРУЖБА І КОХАННЯ
Ключові компетентності
Учень (учениця):
висловлює судження щодо важливості духовного й емоційного збагачення людини (НЛ-1);
усвідомлює красу високих почуттів, висловлює критичну думку щодо вияву меркантилізму, прагматизму у людських стосунках (НЛ-2);
цінує віру у власні здібності, здатність ухвалювати нестандартні рішення для втілення мрії (НЛ-4).
Предметні компетентності
Учень (учениця):
• знає і розповідає про основні факти життя і творчості митців, їхні зв'язки з Україною, увічнення їхньої пам'яті в літературних музеях, пам'ятниках;
• визначає провідну ідею вірша А. Міцкевича «Непевність», знаходить відповідні цитати;
• переказує основні події повісті «Маленька книжка про любов» Ульф Старк ;
• визначає особливості сюжету і композиції прочитаної повісті;
• характеризує духовно-емоційний світ головних героїв прочитаної повісті, зміни (або незмінність) їхніх внутрішніх якостей;
• розкриває сутність трактування проблеми кохання у творі «Маленька книжка про любов» Ульф Старк;
• висловлює власні судження щодо персонажів (Фред, Ельса), їхнє ставлення до кохання і світу;
• визначає теми, провідні мотиви, ідеї у повісті «Маленька книжка про любов» Ульф Старк;
• називає символи у прочитаних творах, розкриває їхній зміст, функції;
• виразно читає вірші зарубіжних авторів про кохання, висловлює враження від прочитаних творів, порівнює оригінали та переклади віршів (за умови володіння іноземною мовою).
Урок 33
1)Написати листа улюбленому герою з вивчених творів за 1 семестр
На канікули:
2)Підготуватися до ПЧ № 3 Ульф Старк. «Диваки і зануди» прочитати на канікулах, написати відгук
Експрес-урок https://www.youtube.com/watch?v=9flXLxEjD2s
Урок 34
Вірші зарубіжних поетів про дружбу і кохання.
1)Написати характеристику героїв та відгук Ульф Старк «Диваки і зануди»
2) Підготувати інформацію
П'єр Ронсар
https://www.ukrlib.com.ua/bio-zl/printit.php?tid=7978
3) Виразно прочитати вірш «До того, як любов у світ прийшла...»
https://youtu.be/7yvQ77R2cqw
Урок 35
Р. Бернс (1759- 1796) «Моя любов...», Г. Гейне (1797-1856) «Коли настав чудовий май...»
1)Зробити аналіз вірша Ронсара «До того, як любов у світ прийшла...»- тема, ідея, художні засоби.
https://youtu.be/7yvQ77R2cqw
2) Підготувати соціальні сторінки Р. Бернса та Г. Гейне
Допомога
Біографія
Бернс: https://youtu.be/HxKNdLIAdxw
Гейне: https://youtu.be/HumGWeuBwws
3) Вірші напам'ять на вибір
Урок 36
Р. Бернс (1759- 1796) «Моя любов...», Г. Гейне (1797-1856) «Коли настав чудовий май...»
Дивіться урок
https://youtu.be/CvJwYxpMhvo
1)Вивчити напам'ять на вибір вірш
Слухати вірші
Бернс: https://youtu.be/ZHUWlZjD7PU
Гейне: https://youtu.be/qx1lZ_RTx0I
2) Аналіз віршів Р. Бернс «Моя любов...», Г. Гейне «Коли настав чудовий май...»
2) Підготувати соціальну сторінку Адам Міцкевича
Допомога:
https://youtu.be/n6iPNwIrhio
Урок 37
Адам Міцкевич «Непевність». Поетизація високого почуття кохання, розкриття у віршах його впливу на людину.
Слухати
Читати виразно
Аналіз поезії
Паспорт віршу
Замалювати словесно образ
1)Дивись урок та створи психологічний портрет автора
https://youtu.be/qTxjg3xVI_g
2)Слухай вірш, напиши аналіз вірша
https://youtu.be/_of_bTwAaU8
Аналізуй
https://youtu.be/itRpc2iFDEs
Урок 38
ПЧ
Тема: Шолом-Алейхем
МИР ВАМ!
«Пісня Пісень»
https://m.youtube.com/watch?v=mZ_nbinWkvE
1)Дивіться урок:
https://youtu.be/HM5BMmLxjPM
2)Читайте:
https://24smi.org/celebrity/11809-sholom-aleikhem.html
та слухайте біографію:
https://m.youtube.com/watch?v=VajeO8JWeCI
•Дивіться фільм
https://youtu.be/pBt-NliGoxE
•Слухати
«Пісня Пісень»
https://m.youtube.com/watch?v=ANhod3sf3iM
https://youtu.be/7ga3RvRMSPI
•Читати:
https://libking.ru/books/prose-/prose-classic/445829-sholom-aleyhem-pesn-pesney.html
6)Завдання
• Створіть психологічний портрет або соціальну сторінку Шолом- Алейхема та характеристику його героїв
• Доведіть, що твір Шолома-Алейхема - юнацький роман.
• Створіть паспорт твору: тема, ідея
• Розкажіть історію життя Бузі та Шемека схематично.
😉🥰Перепочинь:
Тобі сподобається!Побач більше про єврейську культуру:
Можеш підтанцьовувати😉
https://m.youtube.com/watch?v=ltlmffH995E
Урок 38
Тема: Шолом -Алейхем
Дивись урок
https://youtu.be/M1LmCY7v42I
1.Знати зміст повістю «Пісня Пісень»
Слухати
https://m.youtube.com/watch?v=ANhod3sf3iM
•Читати:
https://libking.ru/books/prose-/prose-classic/445829-sholom-aleyhem-pesn-pesney.html
2. Дібрати цитати до образів Шимека і Бузі, створити соціальні сторінки.
3. Написати есе: «Чи варто берегти кохання?»
•За бажанням: намалювати ілюстрації до повісті Шолом-Алейхема «Пісня пісень».
4. Пройти тест
https://vseosvita.ua/test/sholom-aleikhem-pisnya-pisen-test-162559.html
Урок 38
Тема: Шолом-Алейхем
МИР ВАМ!
«Пісня Пісень»
1)Дивіться урок:
https://youtu.be/HM5BMmLxjPM
2)Читайте:
https://24smi.org/celebrity/11809-sholom-aleikhem.html
та слухайте біографію:
https://m.youtube.com/watch?v=VajeO8JWeCI
Дивіться фільм
https://youtu.be/pBt-NliGoxE
Слухати
«Пісня Пісень»
https://m.youtube.com/watch?v=ANhod3sf3iM
Читати:
https://libking.ru/books/prose-/prose-classic/445829-sholom-aleyhem-pesn-pesney.html
3)Завдання
• Створіть психологічний портрет або соціальну сторінку Шолом- Алейхема та характеристику його героїв
Урок 38
Шолом -Алейхем
Що означає псевдонім переглянь
https://m.youtube.com/watch?v=mZ_nbinWkvE
Дивись урок
https://youtu.be/fti9XiMvDKk
• Доведіть, що твір Шолома-Алейхема - юнацький роман.
• Створіть паспорт твору: тема, ідея
• Розкажіть історію життя Бузі та Шемека схематично,
😉🥰 Перепочинь:
Тобі сподобається!Побач більше про єврейську культуру:
Можеш підтанцьовувати😉
https://m.youtube.com/watch?v=ltlmffH995E
Урок 39
Тема: ПЧ
Шолом -Алейхем
Дивись урок
https://youtu.be/M1LmCY7v42I
1.Знати зміст повістю «Пісня Пісень»
Слухати
https://m.youtube.com/watch?v=ANhod3sf3iM
•Читати:
https://libking.ru/books/prose-/prose-classic/445829-sholom-aleyhem-pesn-pesney.html
2. Дібрати цитати до образів Шимека і Бузі, створити соціальні сторінки.
3. Написати есе: «Чи варто берегти кохання?»
•За бажанням: намалювати ілюстрації до повісті Шолом-Алейхема «Пісня пісень».
Урок 39
Тема: ПЧ
Шолом -Алейхем
1)Написати есе за «Піснею Пісень»
2)Пройти тест
https://vseosvita.ua/test/sholom-aleikhem-pisnya-pisen-test-162559.html
3) Підготувати Ульф Старк «Маленька книжка про любов».
Допомога:
Читати:https://www.ukrlib.com.ua/styslo-zl/printit.php?tid=10200
Слухати:https://youtu.be/2mY0LCCu-dY
Урок 40
Ульф Старк (1944-2017). «Маленька книжка про любов». Різдвяна історія в контексті історичного минулого
Дивіться урок
https://youtu.be/ureGItBwUSg
1.Дати характеристику героям у вигляді «гронування»
2.Напишіть спойлер за твором
3..Підготувати біографію Едгара По у вигляді соц сторінки
Допомога
https://youtu.be/IYZbemhpypg
Урок 41
Контрольна робота № 4 з теми «Дружба і кохання». ( у контрольному зошиті)
1)Виконати тест:
https://vseosvita.ua/test/download-pdf?id=2637712&part=quest
2)Твір за вивченими творами - "Диваки і зануди", " Непевність", "Маленька книжка про любов"
Твір на тему: "Мій улюблений твір про дружбу і кохання зарубіжних авторів".
3)Познайомся з твором Эдгара По «Золотий жук»
Слухай: https://youtu.be/t2Vf_KxOaXc
Прочитай: https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=63
Дивись фільм:https://youtu.be/qmAKE1IzbO4
ЛІТЕРАТУРНИЙ ДЕТЕКТИВ
Ключові компетентності
Учень (учениця):
розуміє невідворотність покарання злочину (НЛ-2);
висловлює судження щодо переваг фізичної витривалості, здорового способу життя (НЛ-3);
усвідомлює необхідність набуття знань для успішної професійної діяльності (НЛ-4).
Предметні компетентності
Учень (учениця):
• дає визначення жанру «детектив», виявляє його характерні ознаки на прикладі прочитаних творів;
• знає про історію виникнення і формування жанру у світовій літературі, видатних представників детективної літератури;
• розповідає про ключові віхи життя і творчості Е. А. По і А. Конана Дойла, називає їхні найвідоміші твори, причини популярності серед різних поколінь;
• знає і виявляє характерні ознаки циклу (на прикладі творів про Шерлока Холмса);
• висловлює враження від прочитаних творів письменників, розповідає про своїх улюблених героїв;
• виявляє особливості сюжету і композиції творів Е. А. По та А. Конана Дойла;
• встановлює значення прийому «розповідь у розповіді» в текстах письменників;
• характеризує образи персонажів (Легран, Джупітер, Шерлок Холмс, Ватсон, учасники злочинів та ін.);
• змальовує образи оповідачів, називає їхні провідні риси, роль у розгортанні сюжету (спостерігач, безпосередній учасник сюжету (персонаж) тощо);
• розуміє поняття «точка зору», виявляє у творах різні точки зору (персонажів, оповідача) на події, зіставляє їх;
• розповідає про відомі екранізації за творами Е. А. По і А. Конана Дойла (1-2 за вибором), висловлює власне судження про втілення героїв детективів засобами кіномистецтва;
порівнює оригінали й художні переклади творів письменників (за умови володіння іноземною мовою).
Урок 42
Тема: Детектив як жанр літератури, характерні ознаки жанру. Жанрове розмаїття детективів.
Е.А. По (1809-1849) - засновник жанру детективу у світовій літературі.
Матеріали до уроків:
Експрес-урок: https://www.youtube.com/watch?v=5hoh-sdcEkU&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=22
Біографія письменника https://www.youtube.com/watch?v=FC3wnzfYKfo
Дивись урок
https://youtu.be/753iucnF_1Y
1)Створи паспорт біографії Едгара По
Допомога:https://youtu.be/IYZbemhpypg
2) Познайомся з твором
https://youtu.be/xwsU6FfTeyg
3) Поясни, чому цей твір є детективом?
4)Розшифрувати криптограмму. Ключ - український алфавіт
•«10,6,1,23,18,12,22,23,31//21,19,10,24,17,12,23,11//3,7,16,11,15,19,4,19// 20,19,7,23,1//19,10,18,1,28,1,8//17,1,14,9,7//6,19,21,12,3,18,33,23,11,22,33//6,19/14,19,4,19//23,1,16,1,18,23,24//» 4,7,18,21,12//16,19,18,4,25,7,16,16,19//
5) Дати характеристику героям
6)Підготувати біографію Конан Дойля, створити психологічний портрет
https://youtu.be/P6bUhI_JFaQ
Урок 43
Захопливий сюжет повісті «Золотий жук» Е.По
Експрес-урок: https://www.youtube.com/watch?v=kNNLBJDo3ok&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=23
1.Детективний квест «По гарячих слідах» https://vseosvita.ua/library/po-garacih-slidah-detektivnij-kvest-434647.html
2.Самостійна робота з теми «Літературний детектив»: https://naurok.com.ua/test/kontrolna-robota-rozdil-literaturniy-detektiv-828938.html
3. Гра «Колесо фортуни» https://naurok.com.ua/detektiv-gra-koleso-fortuni-233217.html
4.Прочитати «Пістрява стрічка»
https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=233
Урок 44
Тема: Конан Дойль
«Пригоди Шерлока Холмса»
1) Підготувати біографію Конан Дойля, створити психологічний портрет
https://youtu.be/P6bUhI_JFaQ
2) Читати «Пістрява стрічка»
https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=233
•створити досьє Ватсона і Шерлока Холмса
•створити схему дедуктивний метод Шерлока
https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=233
Слухайте
https://youtu.be/wo32WpKUyoQ
Дивіться
https://youtu.be/zvla1_EWlXE
Урок 43
Тема: Образ Шерлока Холмса
Дивись урок
https://youtu.be/cOLIx_2bYh8
Скласти таблицю рис та вмінь Шерлока Холмса( +-), соціальну сторінку
Прочитати «Собака Баскервілей»
https://youtu.be/nsS7kM3O0J8