Дистанційне навчання 7 клас

Урок 1

Вступ. Оригінал і переклад. Види перекладів, специфіка художнього перекладу. Майстри художнього перекладу

Дивись урок

https://youtu.be/m6VvF8zbZYI

Матеріали до уроку:https://www.youtube.com/watch?v=GAoiN1emQxY&list=PUlC8TSjM_ROoBeRa4dW2wUg&index=2


  1. Скласти таблицю порівняння понять про оригінал і переклад.

  2. Виписати прізвища українських майстрів художнього перекладу

Урок 2

Переклад і переспів: схожість і відмінність. Роль художніх перекладів у розвитку культури, взаємин між народами, становленні особистості


Дивись урок

https://youtu.be/_b3s1tJY0hA


1)Закінчи речення «Якби я був перекладачем...»


2)Переклади з англійської мови чотири рядки будь якого вірша, поясни: в чому складність.


Урок 3

Балада як жанр фольклору і літератури.

Фольклорні балади.


1)Дивись

Експрес-урок: https://www.youtube.com/watch?v=waa_gopbUh8&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d-


2)Створи хмарування «Характерні ознаки балади».


3)Прочитай або прослухай баладу «Король Лір і його дочки»

Випиши тему, ідею


4)Створи соціальну сторінку головних героїв


Урок 4

Король Лір як вічний образ. Моральний урок у творі.


Дивись урок

https://youtu.be/IIKrQYD2oTM


Слухай твір

https://youtu.be/gh_PQ3Fxubw


Д/з

Створи соціальні сторінки героїв


Переір свої знання: https://naurok.com.ua/test/narodna-balada-korol-lir-i-yogo-dochki-13558.html


Урок

Самостійна робота

https://naurok.com.ua/test/balada-yak-zhanr-folkloru-i-literaturi-harakterni-oznaki-baladi-folklorni-baladi-folklorna-balada-korol-lir-i-yogo-dochki-1631518.html


Урок 5

Король Лір як вічний образ. Моральний урок у творі.

  1. Напишіть ессе «Чому твір «Король Лір актуальний і сьогодні»?

  2. Підготувати інформацію про Робін Гуда

  3. Дивись

https://youtu.be/bu3HBpe7b60

Урок 6

Як Робін Гуд став розбійником». Образ народного захисника Робіна Гуда


Матеріали до уроку: Чи існував насправді Робін Гуд? Ваша думка https://www.youtube.com/watch?v=8K3szN3B7mg


  1. Дивись урок

https://youtu.be/zU2miLbifBA

https://youtu.be/sJOpn5OYU94


  1. Слухай аудіокнигу

https://youtu.be/M18GvsL8cC0


  1. Зроби соціальну сторінку героя.


  1. Дай коротку характеристику- огляд

( можна з портретиками) усім героям


  1. Перевір себе:

https://naurok.com.ua/test/yak-robin-gud-stav-rozbiynikom-1057025.


Урок 7

Поєдинок Робіна Гуда з Гаєм Гізборном». Ідеї свободи і служіння народові в баладах про Робіна Гуда

Експрес-урок: https://www.youtube.com/watch?v=Fz6tXl9CKQ0&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=4


Перевір себе

Тест

htmlhttps://naurok.com.ua/test/yak-robin-gud-stav-rozbiynikom-1057025.html


Напиши листа Робін Гуду


Підготуй біографію Шиллера у вигляді соціальної сторінки( або як подобається)

https://youtu.be/SzMKicj3ieg


Слухай баладу та дай характеристику героям

https://youtu.be/CFTBnBjsY9k

Урок 8

Літературні балади

Йоганн Крістоф Фрідріх Шиллер (1759-1805). «Рукавичка». Випробування головного героя балади. Образ справжнього лицаря, його мужність, відвага, людська гідність

1)Дивись урок:

https://youtu.be/NvG0bvQziVA


Експрес-урок https://www.youtube.com/watch?v=pIePJLAAhqo&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=5


2)Біографія Шиллера:

Створити сенкан

https://youtu.be/xYabX2hPMIs


https://www.youtube.com/watch?v=pJMz3ndjRNA&list=PLWo0CEZSHZnwQNQGvEswDCnkgLArqNQ2c&index=6


3)Слухай баладу та дай характеристику героям

https://youtu.be/CFTBnBjsY9k


4)Випиши поняття до словничка

(ТЛ) Літературна балада, символ


5)Створення таблиці-порівняння

(ЕК) Порівняння особливостей фольклорних і літературних балад, оригіналів і перекладів (як цілісно, так і в окремих фрагментах).


4) Переірка знань

Тест: https://naurok.com.ua/test/f-shiller-rukavichka-1060611.html


Урок 9

Адам Міцкевич (1798-1855). «Світязь». Утвердження любові до батьківщини й героїзму в баладі А.Міцкевича.


Дивись урок https://youtu.be/Q6e039rcn3o


Переглянь біографію

https://youtu.be/gvomHRdEHqw

  1. створи паспорт Міцкевича. Слухай баладу

https://youtu.be/X7VPM6xTbOQ

  1. запиши композицію балади;

  2. створи характеристику героям, можна замалювати


Урок 10

Символічні образи, елементи фольклору в баладі

А. Міцкевича «Світязь».


Дивись урок:

https://www.youtube.com/watch?v=OP_iA4lIWUU&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=6


  1. Доведи, що твір «Світязь»- балада, вкажи елементи фольклору

  2. Встанови символічність образів. Створи соціальну сторінку героям

  3. Тест

Переірка знань:

https://naurok.com.ua/test/adam-mickevich-balada-svityaz-1065363.html

4) Підготуй інформацію про Стівенсона

Допомога

https://youtu.be/DG3QadKG-7k


Урок 11

Роберт Льюїс Стівенсон

«Балада про вересовий трунок».


1)Дивись урок, створи сенкан автора

Експрес-урок:

https://youtu.be/E60r20w6iWc


https://www.youtube.com/watch?v=3KVI2I7p8Rk&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=7


2) Виразно прочитай баладу

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=236


Прослухай

https://youtu.be/btJKrJDXd7I


3) Випиши незрозумілі слова, поясни їх


3)Створи паспорт балади( Тема, ідея, художні засоби)

4)Створи хмарування:Основний конфлікт балади (батько і син - король, свобода - рабство)


5) Характеризуй героїв ( соціальна сторінка, паспорт, сквейл)


Урок 12

Утвердження духовної сили пиктів, їх героїзму в захисті національних цінностей. Символіка твору

Дивись урок

https://youtu.be/5JAKKVDffUE


1)Проблемне запитання: Хто такі герої?

Чи можна назвати героями батька та сина?

Напиши власне висловлювання «Актуальність теми героїзму в наш час»

2)Переірка знань: https://naurok.com.ua/test/stivenson-balada-pro-veresoviy-trunok-1068154.html

Урок 13

Контрольна робота № 1 на тему «Вступ. Жанр балади у європейських літературах» (тести, відповіді на запитання)


Переірка знань: https://naurok.com.ua/test/stivenson-balada-pro-veresoviy-trunok-1068154.html



3)Випереджальне завдання

Підготувати біографію Вальтера Скотта

Допомога

https://youtu.be/mf7kgScSua0


Урок 14

Тема: Вальтер Скотт

«Айвенго»

Вальтер Скотт (1771 - 1832). «Айвенго». В. Скотт - засновник історичного роману. Історія і художній вимисел у романі «Айвенго».

Експрес-урок: https://www.youtube.com/watch?v=Da8o08S307M&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=8

Життя і творчість письменника https://www.youtube.com/watch?v=mf7kgScSua0


Історія і художній вимисел (експрес-урок) https://www.youtube.com/watch?v=xSjS3CSWku4&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=9


1)Дивись урок

https://youtu.be/vS4to6Va-Xs


2) Створи ассоціацію і психологічний портрет автора

3) Схема життя та творчості


Урок 15

Тема: «Айвенго» Вальтер Скотт

Історичний колорит твору і засоби його створення.

Утілення в образі Айвенго кодексу лицаря, художні засоби створення образу. Зіставлення літературного твору із його втіленнями в інших видах мистецтва (кіно, ілюстрації та ін.)


1) Дивись урок

Випиши тему і ідею твору

https://youtu.be/f5Yc0n16lzk


2)Прочитай роман, створи сюжетний ланцюг

https://lib.com.ua/uk/book/aivengo/


Прослухай

https://youtu.be/Nd8HUeo0Vc8


Подивись фільм

https://youtu.be/dLFqELDuqXs


3) Дай цитатну характеристику героям у вигляді малюночок портрет+характеристика+цитата з твору


Урок 16

Зіткнення справедливості із жорстокістю і підступністю.


1)Дивись урок

https://www.youtube.com/watch?v=rb0Zt-rUJvc&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=10

Прочитай роман

https://lib.com.ua/uk/book/aivengo/

Прослухай

https://youtu.be/Nd8HUeo0Vc8

Подивись фільм

https://youtu.be/dLFqELDuqXs

2)Склади кодекс лицаря

3)Образи Бріана де Буагильбера, принца Джона, Фрон де Бефа, Моріса де Брасі- портретик+коротка характеристика

4)РМ

Порівняння образів персонажів (Бріан де Буагильбер і Айвенго)-таблиця


Урок 17

Зіткнення добра, краси й справедливості із жорстокістю і підступністю.

Леді Ровена та Ребекка - дві різні долі


1)Дивись урок:

https://www.youtube.com/watch?v=1aYSo71AbgA&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=11


2) Порівняння образів персонажів (леді Ровена і Ребекка; Айвенго і Де Бріан) у вигляді хмарування або соціальних сторінок


3)Порівняйте літературний твір з кінофільмом. Напишіть різницю


4)Тест

https://naurok.com.ua/test/v-skott-ayvengo-16180.html


Урок 18

Кр Історичне минуле

https://metoduchna-palitra.blogspot.com/p/7.html?m=1


Урок 19

РМ (у) Створення репортажу з «місця подій» (сцена штурму замку Фрон де Бефа). Лицарський турнір


Дивись урок

https://youtu.be/sE3PRnyYrTU


1)Створити інтерв'ю або репортаж з міста подій із улюбленим героєм


2) Підготувати коротку інформацію про поета К.І. Галчинського

Допомога

https://youtu.be/MqfiMW10SXI

Урок 20

Друга світова війна у європейській поезії.

К.І. Галчинський «Лист з полону», Пісня про солдатів Вестерплятте».

(ЛК) Культура проти війни (твори живопису, музики, кіно, у яких викривається війна).


1)Дивись урок, зроби психологічний портрет автора

https://youtu.be/mjl6vchNlnA

https://youtu.be/_4wwTqQRakU


2)Відеопоезія, підготуй відомості про ВОВ

https://youtu.be/D4F0P7L31sE

3)Слухай вірш та зроби паспорт вірша,

Випиши художні засоби

https://youtu.be/i9OpQSnXyO4


https://youtu.be/9FB8Idp0qZs


Урок 21

А. Марґул-Шпербер «Про назву концтабору Бухенвальд». І. Вайсґлас («Круки»). Зображення трагедії Другої світової війни з різних боків Європи.

Дивись урок

https://youtu.be/MfhTh2pUmgM

https://youtu.be/E3oBvRai6a8


Склади психологічний портрет автора

Біографія

https://youtu.be/7CqOnnCC-Do


Слухай вірш

https://youtu.be/bZso651lb5s


Читай виразно вірш


Склади паспорт вірша


Випиши художні засоби


Напиши есе

«Що сказали мені рядки поезії

К.І.Галчинського та Маргула-Шпербера?»

Урок 22

Джон Бойн

«Хлопчик у смугастій піжамі». Зображення Другої світової війни крізь долі дітей ідорослих.

Теми нацизму та Голокосту в повісті.

1)Дивись урок

https://youtu.be/3BITbhZjcs4

2)Виписати до словника: художній час, художній простір.

3)Буктрейлер переглянь

https://youtu.be/wfAutMafC2I

4)Слухай книгу

https://youtu.be/RcAko81RrYw

5)Читай

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=10362

6) Зроби паспорт автора та твору

7) Дай характеристику героям у вигляді «хмарування» або соц сторінки


Урок 23

Образи дітей (німецький хлопчик Бруно, єврейський хлопчик Шмуль), їхня дружба і взаємодопомога.

Дивись урок

https://youtu.be/iCnDmmNVSXU


1)Вибери цитату з твору та напиши есе

2)Виконай тест

https://vseosvita.ua/test/download-pdf?id=325510&part=quest


Урок 24

Ідея рівності представників різних рас, націй, національностей і народів у творі.Трагічний фінал як відображення злочинів фашизму.

Дивись урок

https://youtu.be/iCnDmmNVSXU


Створити спойлер до твору

Підготуватись до пч


Урок 25

ПЧ № 1 Е.Е. Шмітт (народ. 1960) «Діти Ноя». Доля дітей у період Другої світової війни. Духовний подвиг священика Понса, його турбота про дітей. Тема культури у творі. Біблійні мотиви

Дивись

Слухай

Читай

Створи паспорти героїв

Напиши відгук або анонс твору


Урок 26

Контрольна робота № 2 з теми «Історичне минуле в літературі».


1)Твір-роздум за вивченими текстами


Допомога:

Як написати твір- роздум


https://youtu.be/R9m0tx9QTkI


2)Тест


https://learningapps.org/watch?v=p592pvq1k16

ДУХОВНЕ ВИПРОБУВАННЯ ЛЮДИНИ

Ключові компетентності

Учень (учениця):

аналізує трагічні наслідки ризикованого втручання людини у світ природи (НЛ-1);

набуває навичок ухвалювати життєво важливі рішення, усвідомлює цінність родинних стосунків (НЛ-2);

цінує професіоналізм, навчається долати труднощі, критично оцінює ризики підприємницької діяльності в екстремальних умовах (НЛ-4).

Предметні компетентності

Учень (учениця):

• виразно читає художні тексти, емоційно сприймає, висловлює враження від прочитаних творів;

• розкриває історичні, моральні, філософські проблеми у творах письменників, актуальність проблематики оповідань для сьогодення;

• розповідає про основні факти життя і творчості митців;

• вирізняє напружені (кульмінаційні) моменти сюжету, їхнє значення для розкриття образів персонажів;

• аналізує образи персонажів: їхні характерні риси, вчинки, стосунки з іншими персонажами, динаміку, засоби створення (художня деталь, символи та ін.);

• визначає у творах антитези, пояснює, як вони реалізовані у творах;

• знаходить у прочитаних творах символи, виявляє їхній прихований зміст, множинність трактування;

• порівнює оригінали й художні переклади (фрагменти) творів митців (за умови володіння іноземною мовою);

висловлює власне ставлення до порушених у творах філософських і моральних проблем.


Урок 27

Джеймс Олдрідж (нар. 1918). «Останній дюйм». Проблема взаємин між батьками і дітьми


Матеріали до уроків:

1)Дивись урок, створи схему «ознаки оповідання»

https://www.youtube.com/watch?v=A8-QSYBxAyU&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=12

2)Підготуй біографію у вигляді соц сторінки

https://www.youtube.com/watch?v=4t6zRymlOj0&list=PLIGNgJeEMVGMSyHSmaxqorOFXkv4jY4Y3&index=2

3)Історія створення оповідання «Останній дюйм»

4)Читай оповідання, склади сюжетний ланцюг

https://lib.com.ua/uk/book/ostannii-diuim/

Слухай

https://youtu.be/UHUS-whc7uM

Дивись

https://youtu.be/NVWHXyn-PKM

робочі картки https://vseosvita.ua/library/dz-oldridz-ostannij-dujm-zavdanna-do-urokiv-179462.html


ТЛ Поглиблення поняття про оповідання


Урок 28

Образи Бена і Деві, художні засоби їх створення. Віра у внутрішні можливості людини, подолання нею життєвих випробувань, здатність до порозуміння.

1)Дивись урок

https://youtu.be/A8-QSYBxAyU

2) Дай характеристику героям у вигляді соціальної сторінки

3) Напиши висновок за твором


Урок 29

Утвердження сімейних цінностей в оповіданні Дж. Олдріджа «Останній дюйм». Сенс назви та проблематика оповідання

Дивись урок

https://youtu.be/71SnHCZKHAg


  1. Поясни сенс назви твору

  2. Створи схему «Проблеми роману»

  3. Перевірка знань

Тест: https://naurok.com.ua/test/dzheyms-oldridzh-ostanniy-dyuym-23242.html


4)Підготуйся до позакласного читання

А. Нанетті «Мій дідусь був черешнею»

Читай твір

https://www.ukrlib.com.ua/styslo-zl/printit.php?tid=9191


Урок 30

ПЧ № 2 А. Нанетті «Мій дідусь був черешнею»

1.Слухай твір

https://youtu.be/MIr5MzlEBOQ

2.Опрацюй твір, склади сюжетний ланцюг

3.Створи психологічний портрет героїв

4.Напиши відгук

5.Підготуй біографію Кіплінга

https://youtu.be/LYHeHPSaWPE


Урок 31

РМ (п) Висловлювання власного ставлення до проблем, порушених у творах (написання есе за прочитаними творами)


1)Дивіться урок

https://youtu.be/0IfJVdqqmlk

2) Напишіть есе «Родинні цінності»

3)Підготуй біографію Кіплінга

https://youtu.be/LYHeHPSaWPE


Урок 31

Редьярд Кіплінг (1865-1936)

«Якщо...»

1)Дивись урок: https://www.youtube.com/watch?v=PdR0Bwbg1Ng&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=13


https://youtu.be/PdR0Bwbg1Ng


2)Слухай вірш

https://youtu.be/Z9mNd_brI3k

Зроби аналіз вірша(тема, ідея,проблеми,сюжет,композиція, худ засоби)

Проблема духовного випробування людини та її моральної стійкості у вірші Р. Кіплінга «Якщо». Сюжет і композиція вірша. Художні особливості твору, його провідна ідея (людина повинна залишатися собою у різних життєвих випробуваннях, зберігати вірність моральним принципам).

3)Вивчити напам'ять

Самостійна робота

https://naurok.com.ua/test/kipling-yakscho-746574.html


Урок 32

Редьярд Кіплінг

«Балада про Схід і Захід».

Динаміка образів головних героїв (Камаль, полковничий син).

1)Дивись урок: https://www.youtube.com/watch?v=aI3DRbNT5RU&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=14


3) Створи соціальну сторінку Кіплінга https://www.youtube.com/watch?v=fW5UuObL7C4&list=PLIGNgJeEMVGMSyHSmaxqorOFXkv4jY4Y3&index=48


4)Читай виразно «Баладу про Схід і Захід» Р. Кіплінга.

Випиши антитезу

https://youtu.be/eiRHMYPA7uk


5)Виконай тест: https://vseosvita.ua/test/r-kiplinh-balada-pro-skhid-i-zakhid-158190.html


Урок 31

Розвиток мовлення

1)Написати твір- роздум на обрану одну тему:

«Що, на твою думку, може зупинити війну?»

Або

«Які умови мирного існування різних народів і культур?»

Або

Чи змінилося ваше ставлення до життя, до людей після прочитання балади Р. Кіплінга, обговорення його на уроці?

Або

У чому, на вашу думку, полягає " великий закон людяності "?

Або

На думку автора, " мудрості немає без доброти ". А яка ваша думка?

Або

Які ж цінності можна віднести до найвищих?

Або

В чому полягає актуальність балади? Чи є зміст твору(головна думка) Р. Кіплінга, англійського письменника 19 століття, актуальною для нас, українців 21ст.?


3)Підготуватися до

Контрольної роботи № 3 з теми «Духовне випробування людини»

Урок 32

Контрольна робота № 3 з теми «Духовне випробування людини» (тести, відповіді на запитання)

Перевірка знань: https://vseosvita.ua/test/kontrolna-robota-dukhovne-vyprobuvannia-liudyny-161808.html


Контрольна робота 3

Розвиток мовлення


https://vseosvita.ua/library/usi-kontrolni-roboti-7-klas-13532.html

Скласти вікторину до вивчених тем


ІІ семестр

ДРУЖБА І КОХАННЯ

Ключові компетентності

Учень (учениця):

висловлює судження щодо важливості духовного й емоційного збагачення людини (НЛ-1);

усвідомлює красу високих почуттів, висловлює критичну думку щодо вияву меркантилізму, прагматизму у людських стосунках (НЛ-2);

цінує віру у власні здібності, здатність ухвалювати нестандартні рішення для втілення мрії (НЛ-4).

Предметні компетентності

Учень (учениця):

• знає і розповідає про основні факти життя і творчості митців, їхні зв'язки з Україною, увічнення їхньої пам'яті в літературних музеях, пам'ятниках;

• визначає провідну ідею вірша А. Міцкевича «Непевність», знаходить відповідні цитати;

• переказує основні події повісті «Маленька книжка про любов» Ульф Старк ;

• визначає особливості сюжету і композиції прочитаної повісті;

• характеризує духовно-емоційний світ головних героїв прочитаної повісті, зміни (або незмінність) їхніх внутрішніх якостей;

• розкриває сутність трактування проблеми кохання у творі «Маленька книжка про любов» Ульф Старк;

• висловлює власні судження щодо персонажів (Фред, Ельса), їхнє ставлення до кохання і світу;

• визначає теми, провідні мотиви, ідеї у повісті «Маленька книжка про любов» Ульф Старк;

• називає символи у прочитаних творах, розкриває їхній зміст, функції;

• виразно читає вірші зарубіжних авторів про кохання, висловлює враження від прочитаних творів, порівнює оригінали та переклади віршів (за умови володіння іноземною мовою).

Урок 33


1)Написати листа улюбленому герою з вивчених творів за 1 семестр


На канікули:


2)Підготуватися до ПЧ № 3 Ульф Старк. «Диваки і зануди» прочитати на канікулах, написати відгук

Експрес-урок https://www.youtube.com/watch?v=9flXLxEjD2s

Урок 34

Вірші зарубіжних поетів про дружбу і кохання.


1)Написати характеристику героїв та відгук Ульф Старк «Диваки і зануди»


2) Підготувати інформацію

П'єр Ронсар

https://www.ukrlib.com.ua/bio-zl/printit.php?tid=7978


3) Виразно прочитати вірш «До того, як любов у світ прийшла...»

https://youtu.be/7yvQ77R2cqw


Урок 35

Р. Бернс (1759- 1796) «Моя любов...», Г. Гейне (1797-1856) «Коли настав чудовий май...»


1)Зробити аналіз вірша Ронсара «До того, як любов у світ прийшла...»- тема, ідея, художні засоби.

https://youtu.be/7yvQ77R2cqw


2) Підготувати соціальні сторінки Р. Бернса та Г. Гейне

Допомога

Біографія

Бернс: https://youtu.be/HxKNdLIAdxw

Гейне: https://youtu.be/HumGWeuBwws


3) Вірші напам'ять на вибір


Урок 36

Р. Бернс (1759- 1796) «Моя любов...», Г. Гейне (1797-1856) «Коли настав чудовий май...»

Дивіться урок

https://youtu.be/CvJwYxpMhvo


1)Вивчити напам'ять на вибір вірш

Слухати вірші

Бернс: https://youtu.be/ZHUWlZjD7PU

Гейне: https://youtu.be/qx1lZ_RTx0I


2) Аналіз віршів Р. Бернс «Моя любов...», Г. Гейне «Коли настав чудовий май...»


2) Підготувати соціальну сторінку Адам Міцкевича

Допомога:

https://youtu.be/n6iPNwIrhio

Урок 37

Адам Міцкевич «Непевність». Поетизація високого почуття кохання, розкриття у віршах його впливу на людину.

Слухати

Читати виразно

Аналіз поезії

Паспорт віршу

Замалювати словесно образ


1)Дивись урок та створи психологічний портрет автора


https://youtu.be/qTxjg3xVI_g


2)Слухай вірш, напиши аналіз вірша

https://youtu.be/_of_bTwAaU8

Аналізуй

https://youtu.be/itRpc2iFDEs

Урок 38

ПЧ


Тема: Шолом-Алейхем

МИР ВАМ!


«Пісня Пісень»


https://m.youtube.com/watch?v=mZ_nbinWkvE


1)Дивіться урок:

https://youtu.be/HM5BMmLxjPM


2)Читайте:

https://24smi.org/celebrity/11809-sholom-aleikhem.html


та слухайте біографію:

https://m.youtube.com/watch?v=VajeO8JWeCI


•Дивіться фільм

https://youtu.be/pBt-NliGoxE


•Слухати

«Пісня Пісень»

https://m.youtube.com/watch?v=ANhod3sf3iM


https://youtu.be/7ga3RvRMSPI

•Читати:

https://libking.ru/books/prose-/prose-classic/445829-sholom-aleyhem-pesn-pesney.html


6)Завдання

• Створіть психологічний портрет або соціальну сторінку Шолом- Алейхема та характеристику його героїв


• Доведіть, що твір Шолома-Алейхема - юнацький роман.


• Створіть паспорт твору: тема, ідея


• Розкажіть історію життя Бузі та Шемека схематично.


😉🥰Перепочинь:


Тобі сподобається!Побач більше про єврейську культуру:


Можеш підтанцьовувати😉

https://m.youtube.com/watch?v=ltlmffH995E


Урок 38

Тема: Шолом -Алейхем

Дивись урок

https://youtu.be/M1LmCY7v42I

1.Знати зміст повістю «Пісня Пісень»

Слухати

https://m.youtube.com/watch?v=ANhod3sf3iM

•Читати:

https://libking.ru/books/prose-/prose-classic/445829-sholom-aleyhem-pesn-pesney.html


2. Дібрати цитати до образів Шимека і Бузі, створити соціальні сторінки.

3. Написати есе: «Чи варто берегти кохання?»

•За бажанням: намалювати ілюстрації до повісті Шолом-Алейхема «Пісня пісень».

4. Пройти тест

https://vseosvita.ua/test/sholom-aleikhem-pisnya-pisen-test-162559.html

Урок 38

Тема: Шолом-Алейхем

МИР ВАМ!

«Пісня Пісень»

1)Дивіться урок:

https://youtu.be/HM5BMmLxjPM


2)Читайте:

https://24smi.org/celebrity/11809-sholom-aleikhem.html


та слухайте біографію:

https://m.youtube.com/watch?v=VajeO8JWeCI


Дивіться фільм

https://youtu.be/pBt-NliGoxE


Слухати

«Пісня Пісень»

https://m.youtube.com/watch?v=ANhod3sf3iM


Читати:

https://libking.ru/books/prose-/prose-classic/445829-sholom-aleyhem-pesn-pesney.html


3)Завдання

• Створіть психологічний портрет або соціальну сторінку Шолом- Алейхема та характеристику його героїв


Урок 38

Шолом -Алейхем

Що означає псевдонім переглянь


https://m.youtube.com/watch?v=mZ_nbinWkvE


Дивись урок

https://youtu.be/fti9XiMvDKk


• Доведіть, що твір Шолома-Алейхема - юнацький роман.


• Створіть паспорт твору: тема, ідея


• Розкажіть історію життя Бузі та Шемека схематично,


😉🥰 Перепочинь:


Тобі сподобається!Побач більше про єврейську культуру:


Можеш підтанцьовувати😉

https://m.youtube.com/watch?v=ltlmffH995E


Урок 39

Тема: ПЧ

Шолом -Алейхем

Дивись урок

https://youtu.be/M1LmCY7v42I


1.Знати зміст повістю «Пісня Пісень»

Слухати

https://m.youtube.com/watch?v=ANhod3sf3iM


•Читати:

https://libking.ru/books/prose-/prose-classic/445829-sholom-aleyhem-pesn-pesney.html


2. Дібрати цитати до образів Шимека і Бузі, створити соціальні сторінки.

3. Написати есе: «Чи варто берегти кохання?»

•За бажанням: намалювати ілюстрації до повісті Шолом-Алейхема «Пісня пісень».


Урок 39

Тема: ПЧ

Шолом -Алейхем

1)Написати есе за «Піснею Пісень»


2)Пройти тест

https://vseosvita.ua/test/sholom-aleikhem-pisnya-pisen-test-162559.html


3) Підготувати Ульф Старк «Маленька книжка про любов».

Допомога:

Читати:https://www.ukrlib.com.ua/styslo-zl/printit.php?tid=10200


Слухати:https://youtu.be/2mY0LCCu-dY


Урок 40

Ульф Старк (1944-2017). «Маленька книжка про любов». Різдвяна історія в контексті історичного минулого

Дивіться урок

https://youtu.be/ureGItBwUSg


1.Дати характеристику героям у вигляді «гронування»

2.Напишіть спойлер за твором

3..Підготувати біографію Едгара По у вигляді соц сторінки

Допомога

https://youtu.be/IYZbemhpypg


Урок 41

Контрольна робота № 4 з теми «Дружба і кохання». ( у контрольному зошиті)


1)Виконати тест:

https://vseosvita.ua/test/download-pdf?id=2637712&part=quest


2)Твір за вивченими творами - "Диваки і зануди", " Непевність", "Маленька книжка про любов"

Твір на тему: "Мій улюблений твір про дружбу і кохання зарубіжних авторів".


3)Познайомся з твором Эдгара По «Золотий жук»

Слухай: https://youtu.be/t2Vf_KxOaXc


Прочитай: https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=63


Дивись фільм:https://youtu.be/qmAKE1IzbO4


ЛІТЕРАТУРНИЙ ДЕТЕКТИВ

Ключові компетентності

Учень (учениця):

розуміє невідворотність покарання злочину (НЛ-2);

висловлює судження щодо переваг фізичної витривалості, здорового способу життя (НЛ-3);

усвідомлює необхідність набуття знань для успішної професійної діяльності (НЛ-4).

Предметні компетентності

Учень (учениця):

• дає визначення жанру «детектив», виявляє його характерні ознаки на прикладі прочитаних творів;

• знає про історію виникнення і формування жанру у світовій літературі, видатних представників детективної літератури;

• розповідає про ключові віхи життя і творчості Е. А. По і А. Конана Дойла, називає їхні найвідоміші твори, причини популярності серед різних поколінь;

• знає і виявляє характерні ознаки циклу (на прикладі творів про Шерлока Холмса);

• висловлює враження від прочитаних творів письменників, розповідає про своїх улюблених героїв;

• виявляє особливості сюжету і композиції творів Е. А. По та А. Конана Дойла;

• встановлює значення прийому «розповідь у розповіді» в текстах письменників;

• характеризує образи персонажів (Легран, Джупітер, Шерлок Холмс, Ватсон, учасники злочинів та ін.);

• змальовує образи оповідачів, називає їхні провідні риси, роль у розгортанні сюжету (спостерігач, безпосередній учасник сюжету (персонаж) тощо);

• розуміє поняття «точка зору», виявляє у творах різні точки зору (персонажів, оповідача) на події, зіставляє їх;

• розповідає про відомі екранізації за творами Е. А. По і А. Конана Дойла (1-2 за вибором), висловлює власне судження про втілення героїв детективів засобами кіномистецтва;

порівнює оригінали й художні переклади творів письменників (за умови володіння іноземною мовою).

Урок 42

Тема: Детектив як жанр літератури, характерні ознаки жанру. Жанрове розмаїття детективів.

Е.А. По (1809-1849) - засновник жанру детективу у світовій літературі.

Матеріали до уроків:

Експрес-урок: https://www.youtube.com/watch?v=5hoh-sdcEkU&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=22

Біографія письменника https://www.youtube.com/watch?v=FC3wnzfYKfo

Дивись урок

https://youtu.be/753iucnF_1Y

1)Створи паспорт біографії Едгара По

Допомога:https://youtu.be/IYZbemhpypg

2) Познайомся з твором

https://youtu.be/xwsU6FfTeyg

3) Поясни, чому цей твір є детективом?

4)Розшифрувати криптограмму. Ключ - український алфавіт

•«10,6,1,23,18,12,22,23,31//21,19,10,24,17,12,23,11//3,7,16,11,15,19,4,19// 20,19,7,23,1//19,10,18,1,28,1,8//17,1,14,9,7//6,19,21,12,3,18,33,23,11,22,33//6,19/14,19,4,19//23,1,16,1,18,23,24//» 4,7,18,21,12//16,19,18,4,25,7,16,16,19//

5) Дати характеристику героям

6)Підготувати біографію Конан Дойля, створити психологічний портрет

https://youtu.be/P6bUhI_JFaQ


Урок 43

Захопливий сюжет повісті «Золотий жук» Е.По

Експрес-урок: https://www.youtube.com/watch?v=kNNLBJDo3ok&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=23

1.Детективний квест «По гарячих слідах» https://vseosvita.ua/library/po-garacih-slidah-detektivnij-kvest-434647.html

2.Самостійна робота з теми «Літературний детектив»: https://naurok.com.ua/test/kontrolna-robota-rozdil-literaturniy-detektiv-828938.html


3. Гра «Колесо фортуни» https://naurok.com.ua/detektiv-gra-koleso-fortuni-233217.html

4.Прочитати «Пістрява стрічка»

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=233


Урок 44

Тема: Конан Дойль

«Пригоди Шерлока Холмса»


1) Підготувати біографію Конан Дойля, створити психологічний портрет

https://youtu.be/P6bUhI_JFaQ


2) Читати «Пістрява стрічка»

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=233


•створити досьє Ватсона і Шерлока Холмса

•створити схему дедуктивний метод Шерлока


https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=233


Слухайте

https://youtu.be/wo32WpKUyoQ


Дивіться

https://youtu.be/zvla1_EWlXE


Урок 43

Тема: Образ Шерлока Холмса


Дивись урок

https://youtu.be/cOLIx_2bYh8


Скласти таблицю рис та вмінь Шерлока Холмса( +-), соціальну сторінку


Прочитати «Собака Баскервілей»


https://youtu.be/nsS7kM3O0J8

© 2022 Петрo Кириленко | Всі права захищені
Створено за допомогою Webnode Файли cookie
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати