
Дистанційне навчання 8 клас
ДИСТАНЦІНІ ЗАВДАННЯ 8 клас
Урок1
Література і культура. Роди літератури (епос, лірика, драма), їх характерні ознаки.
Матеріали до уроку:
Дивись урок
Експрес-урок https://www.youtube.com/watch?v=M8DMYNrjZBM&list=PLuKEIL5ZUv-X7IYNt0z4owAlvKhpa8LWg&index=1
Розглянь таблиці
Таблиці
https://vseosvita.ua/library/vid-anticnosti-do-sucasnosti-tablici-134157.html
Створи свою таблицю «Роди літератури»
Урок 2
Літературний процес.
Основні літературні епохи, напрями, течії, специфіка їх розвитку в різних країнах
Матеріал до уроку: Експрес-урок https://www.youtube.com/watch?v=W99jdJua3GM&list=PLuKEIL5ZUv-X7IYNt0z4owAlvKhpa8LWg&index=2
Створити схему/ хмарування епох, напрямів
Урок 3
Загальнокультурне значення священних книг народів світу, найвідоміші з них.
Священні книги як вихідна основа світових релігій, етичних уявлень, мистецтва різних народів
Матеріали до уроку:
Дивись презентацію
https://vseosvita.ua/library/bibliia-iak-osnova-dvokh-relihii-iudeiskoi-ta-khrystyianskoi-prezentatsiia-572770.html ;
Переглянь урок
https://padlet.com/natashazakapko72/kiecj7q3lbg0
Перевір свої знання:
1)
https://forms.gle/D9bXdg18MrCiPnaT7
2)
Вправи LearningApps https://learningapps.org/display?v=psncf5bkk19
3)
https://learningapps.org/display?v=pu45toth518
Урок 4
Веди (огляд) як пам'ятка індоєвропейської словесності ІІ-І тис. до н.е. Образи ведійської міфології (боги, напівбоги, герої, ворожі сили, символи та ін.) Космогонічні міфи Вед
Дивись урок
Експрес-урок https://www.youtube.com/watch?v=oiBEnLP4p5Q&list=PLuKEIL5ZUv-X7IYNt0z4owAlvKhpa8LWg&index=3
Переглянь презентацію
https://vseosvita.ua/library/vedy-iak-pamiatka-indoievropeiskoi-slovesnosti-ii-i-tys-do-ne-prezentatsiia-572785.html ;
https://sway.office.com/Ix9kDeSZMxkzbfUC?ref=Link
Д/з
Створи хмарування «Особливості Вед»
Тест: https://naurok.com.ua/test/vedi-svyaschenni-knigi-lyudstva-12582.html
Вправа
https://learningapps.org/display?v=pi1143kn319
Урок 5
Біблія як основа двох релігій - юдейської і християнської. Зв'язок Біблії з історією і міфологією. Структура Біблії, її складники. Ключові ідеї та образи Старого і Нового Заповітів
Дивись урок
1)
https://youtu.be/Gjm1OJGDExw
Експрес-урок https://www.youtube.com/watch?v=wpEcEJTCkxs&list=PLuKEIL5ZUv-X7IYNt0z4owAlvKhpa8LWg&index=4
2) Слухай твір
https://youtu.be/pUctWxgDFyo
3) Переглянь презентацію та склади хмарування «Структура Біблії»
https://vseosvita.ua/library/bibliia-iak-osnova-dvokh-relihii-iudeiskoi-ta-khrystyianskoi-prezentatsiia-572770.html ;
https://sway.office.com/GY7J0k0JopGb5OvA?ref=Link
Д/з
Перевірка знань
Тест
https://vseosvita.ua/test/bibliia-333376.html
Вправи LearningApps https://learningapps.org/display?v=prkbm200k19
https://learningapps.org/display?v=p9338h2gk19
Урок
Самостійна робота
https://naurok.com.ua/test/vedi-svyaschenni-knigi-lyudstva-1631476.html
Урок 6
Біблія. Старий Заповіт. Міфи «Створення світу», «Каїн і Авель». Морально-філософський зміст біблійних сюжетів і образів. Ключові ідеї Старого Заповіту
1)Дивись презентацію
https://sway.office.com/POocXx7L2fy5EHYk?ref=Link
2) Випиши 10 заповідей
3) Випиши декілька афоризмів та поясни
Урок 7
Біблія. Старий Заповіт.
10 заповідей. Афоризми Старого Заповіту.
Презентація творчо-дослідницького культурологічного міні-проєкту
1)Дивись урок
https://youtu.be/wpEcEJTCkxs
2)Слухай Старий заповіт
https://youtu.be/AIaKOa5HlWw
3)Прочитати про Каїна та Авеля
https://youtu.be/7PC4Om97pJU
4)Створити соціальні сторінки героїв
5)Написати висновок
Урок 8
Біблія. Новий Заповіт (Євангеліє). Ключові ідеї Нового Заповіту. Афоризми Нового Заповіту
Познайомся з притчами Соломона та напиши висновок https://youtu.be/5LHT3V7D2mE
Дивись урок https://youtu.be/g87owv7aupU
Познайомся з притчею про блудного сина, склади «хмарування»
Випиши думку, що сподобалась та поясни
Матеріали до уроку:
вправа LearningApps
https://learningapps.org/display?v=pe4xkq1wk19
Урок 9
РМ № 1 (у). Мудрість та повчальність євангельських притч (Притча про сіяча.
Притча про блудного сина. Притча про загублену вівцю й загублену драхму)
Прочитай притчі
https://www.truechristianity.info/ua/books/zakon_bozhyi/zakon_bozhyi_1_177.php
Дивись
https://youtu.be/-PX88ZFe9x8
https://youtu.be/4e-PfkpqO34
1)Написати власне висловлення щодо прочитанних притч
2) Дати характеристику героям- соц сторінка або гронування
3) Підготувати інформацію про Коран
https://youtu.be/GgH7y7DVkQY
Урок 10
Коран (огляд) - головна книга ісламу. Міфологічні сюжети, образи, моральні настанови в Корані. Побудова Корану, охоплення в ньому різних сфер людського життя.
Матеріали до уроків:
Експрес-урок https://www.youtube.com/watch?v=GgH7y7DVkQY&list=PLuKEIL5ZUv-X7IYNt0z4owAlvKhpa8LWg&index=5
Презентація
https://vseosvita.ua/library/koran-holovna-knyha-islamu-prezentatsiia-572800.html
https://sway.office.com/2u59VbXehLEgQ50X?ref=Link
(УС) Звернення українських письменників до образів, сюжетів, мотивів Біблії, Корану. Визначні пам'ятки християнства та ісламу в Україні й за кордоном.
(ЕК) Схожість і відмінність між Біблією і Кораном як пам'ятками культури.
Дивись урок та створи «хмарування» Коран
https://youtu.be/ARmPkEzBixA
https://youtu.be/B95r6cQooPU
Слухай та випиши крилаті вислови, поясни їх
https://youtu.be/sy9y1nhXw1c
Підготуйся до кр
Урок 11
Контрольна робота1
«Священні книги людства»
Тестування
1)
https://vseosvita.ua/library/kontrolna-robota-dla-8-klasu-za-temou-vstup-svasenni-knigi-ludstva-155573.html
2) тут...
https://naurok.com.ua/kontrolna-robota-1-za-temoyu-vstup-svyaschenni-knigi-lyudstva-36874.html
Творче завдання
Написати власне висловлення за аффоризмом з Вед/Біблії/Корану
Підготувати інформацію «Античність»
Матеріал
https://youtu.be/XC_xGHqTkKU
Урок 12
Урок 12
Поняття про античність, її хронологічні межі. Основні етапи, роди і жанри античної літератури. Специфіка розвитку літератури в Давній Греції і в Давньому Римі. Концепція людини і світу в античній літературі (ідея гармонії тілесного і духовного, любов до життя в усіх його проявах, відкриття світу, героїчне служіння, катарсис, поєднання реального і міфологічного та ін.)
Матеріали до уроків:
Дивись урок:
https://youtu.be/YUmwwrtGb4w
https://youtu.be/yFP8Ono2eHA
Експрес-урок https://www.youtube.com/watch?v=Et0lV1NCH6w&list=PLuKEIL5ZUv-X7IYNt0z4owAlvKhpa8LWg&index=6
1)Створи таблицю «Античність»
Відео презентації https://www.youtube.com/watch?v=n1H9sN3wFo8
2)Випиши до словничка:
(ТЛ) Героїчний епос
https://www.youtube.com/watch?v=i6tS2bYE810
3)Підготувати повідомлення про цикли давньогрецьких міфів, Троянську війну
4)
Тест
Перевірка знань: https://naurok.com.ua/test/antichnist-570070.html
Урок 13
Давньогрецька міфологія.
Основні цикли давньогрецьких міфів. Міфологічна основа героїчного епосу. Відображення історичних подій у міфах троянського циклу (Паріс викрадає Єлену. Смерть Ахілла. Троянський кінь).
Ключові образи циклу, їх гуманістичний зміст.
Міфологічні символи (яблуко розбрату, троянський кінь та ін.)
1)Дивись урок:
https://youtu.be/LLRnZLGjsrQ
https://youtu.be/IDnN0YegwmU
Експрес-уроки : https://www.youtube.com/watch?v=IDnN0YegwmU&list=PLIGNgJeEMVGOHMVmR5D-hOEs-m7btuFYT&index=75
https://www.youtube.com/watch?v=oLkflDoVHCw
https://www.youtube.com/watch?v=I8LoTwRASU4&list=PLuKEIL5ZUv-X7IYNt0z4owAlvKhpa8LWg&index=7
https://www.youtube.com/watch?v=x-YJn4Net4k&list=PLuKEIL5ZUv-X7IYNt0z4owAlvKhpa8LWg&index=8
2)Скласти хмарування «Основні цикли давньогрецьких міфів»
3)Створити сюжетний ланцюг: Відображення історичних подій у міфах троянського циклу (Паріс викрадає Єлену. Смерть Ахілла. Троянський кінь).
4)Виписати: міфологічні символи (яблуко розбрату, троянський кінь та ін.)
5)Створити соціальні сторінки головних образів циклу
6)Тест
Перевірка знань: https://vseosvita.ua/test/troianskyi-tsykl-mifiv-356724.html
Урок 14
Гомер та його значення в історії розвитку європейських літератур. Міфологічна основа гомерівського епосу.
1)Дивись урок
https://youtu.be/ANTwto2lxDM
https://www.youtube.com/watch?v=_IcZELK5N-A
https://www.youtube.com/watch?v=t7-xJUSkK8U&list=PLuKEIL5ZUv-X7IYNt0z4owAlvKhpa8LWg&index=9
2)Читати «Іліада»
(«Двобій Ахілла і Гектора», «Пріам у Ахілла») та скласти сюжетний ланцюг
3)Образи Ахілла і Гектора- створити порівняльну характеристику образів
Можна переглянути фільм «Троя» 2004
Троя https://www.youtube.com/watch?v=6ec9zyFKBvU
Робочі картки https://vseosvita.ua/library/gomer-iliada-zavdanna-do-urokiv-174028.html
Тест: https://naurok.com.ua/test/gomer-biogra
Урок 15
Тема: Гомер «Ілліада»
РМ Порівняльна характеристика літературних героїв Ахілла і Гектора
1) Повтори теорію, створи паспорта героїв міфів
https://youtu.be/gh8Bx6FRkms
2) Дивись урок, випиши риси античності в «Ілліаді»
https://youtu.be/nm8exkMrtRY
https://youtu.be/IDnN0YegwmU
3)Напиши твір-роздум
4)Тест
«Гектор та Ахілл- ідеальні воїни»
vseosvita.ua/go введіть код: vuh039
або
Перейдіть за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/vuh039
Урок 17
Тема: Давньогрецький театр
1) Дивись урок
https://youtu.be/J1VsHhV4GPE
Випиши будову і особливості( хмарування)
2)Підготуй біографію Есхіла, створи психологічний портрет
https://youtu.be/nfByogfzYsQ
3) Прочитай «Прометей»
Дай характеристику героям( гронування)
https://youtu.be/TlWU4sZFAtI
Урок 16
Тема: Давньогрецька лірика
Особливості розвитку і види лірики в Давній Греції.
Тіртей (VІІ ст. до н.е.) «Добре вмирати тому...». Ідея захисту рідної країни в елегії.
Авторська позиція.
Матеріали до уроків:
(ТЛ) Елегія, ода, віршовий розмір (гекзаметр, пентаметр)
(УС) Українські переклади творів античних митців.
1) Дивись урок, створи хмарування по ліриці ДГ
https://youtu.be/swcs6Rqcyhs
Експрес-урок https://www.youtube.com/watch?v=4d7yMtwSePM
Античний ідеал героя- створи схему
https://www.youtube.com/watch?v=YMQpt_K6oY0&list=PLuKEIL5ZUv-X7IYNt0z4owAlvKhpa8LWg&index=10
Спартанці https://www.youtube.com/watch?v=KVOSux0AiBM
3) Випиши поняття «лірика», «ліричний герой», елегія, ода, віршовий розмір (гекзаметр, пентаметр)
до словника
4) Тіртей та Сапфо- психологічний портрет поетів
https://www.youtube.com/watch?v=YMQpt_K6oY0&list=PLuKEIL5ZUv-X7IYNt0z4owAlvKhpa8LWg&index=10
Урок 17
Тіртей (VІІ ст. до н.е.) «Добре вмирати тому...». Ідея захисту рідної країни в елегії. Античний ідеал героя. Авторська позиція.
Матеріали до уроків:
1)Дивись урок, зроби соц стор Тіртея
https://youtu.be/ZZBb4HSR89E
https://youtu.be/4d7yMtwSePM
2)Читай вірш або слухай вірш Тіртея
https://youtu.be/OX6tyjUTFAg
3) Зроби аналіз вірша «Добре вмирати тому...»
https://youtu.be/fgrVLO-J4rA
Урок 18
Сапфо (VІІ-VІст. до н.е.). «До Афродіти» («Барвношатна владарко, Афродіто...»). Звернення у вірші до Афродіти - богині кохання. Образ ліричної героїні, глибина її почуттів і переживань
Матеріали до уроків:
1)Дивись урок
https://youtu.be/vJcmKaHoFhc
2)Біографія, створи соціальну сторінку поетеси
https://youtu.be/fgrVLO-J4rA
3)Читай або слухай вірш Сапфо
4)Вивчи напам'ять
Зроби аналіз вірша
https://youtu.be/YwpbrF9Mvf4
5)Підготуй інформацію про давньогрецький театр
Допомога
https://youtu.be/K0aYpH6eYY4
Урок 19
Есхіл (бл. 525 - бл. 456 рр. до н.е.). «Прометей закутий». Значення творчості Есхіла для розвитку європейської драми і театру.
Втілення міфу про Прометея у трагедії «Прометей закутий».
Основний конфлікт трагедії.
Матеріали до уроків:
Експрес-урок: https://www.youtube.com/watch?v=IcU__L7PwYg&list=PLuKEIL5ZUv-X7IYNt0z4owAlvKhpa8LWg&index=12
1)Дивись урок, створи схему «Особливості давньогрецького театру»
https://youtu.be/yGm5ePgOFTo
https://youtu.be/9vUjPhvgbYY
2)Підготуй біографію Есхіла
Паспорт
https://youtu.be/2EXi5QkPb64
3)Слухай твір, склади сюжетний ланцюг, паспорт твору
https://youtu.be/_zG6f3JsMa8
4)Підготуй віртуальну екскурію (ЛК) (повідомлення)
Вічні образи античності в мистецтві (живопис, скульптура, музика, кіно та ін.). Античні образи й мотиви у творчості письменників різних часів і народів.
5) Характеристика героїв
Створи соціальну сторінку Зевса і Прометея у міфах і в трагедії «Прометей закутий» Есхіла
5) Виконай тест- перевір себе за темою «Давньогрецький театр»
vseosvita.ua/go введіть код: lxv580
або
Перейдіть за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/lxv580
https://vseosvita.ua/test/davnohretskyi-teatr-1408724.html
https://naurok.com.ua/test/vidi-liriki-v-davniy-greci-osoblivosti-rozvitku-584298.html
https://vseosvita.ua/test/start/vwt718
https://vseosvita.ua/test/eskhil-prometei-zakutyi-131444.html
Урок 20
Пýблій Верґíлій Марóн (70-19 рр.до н.е). "Енеїда"
(огляд) («Заспів», «Пророцтво Анхіза в Аїді про майбутню славу Риму»).
1)Дивись урок:
Експрес-урок
Греція і Рим https://www.youtube.com/watch?v=FN7dmtvVYBk
2)Створи паспорт Вергілія за біографією
1)https://youtu.be/15fmwNG5PYk
2)https://www.youtube.com/watch?v=f2R_VSaEB6g&list=PLuKEIL5ZUv-X7IYNt0z4owAlvKhpa8LWg&index=13
3) Слухай твір
https://youtu.be/c4_nz-FyWLY
Встанови зв'язок твору з гомерівським епосом, міфологією та напиши висновок.
4)Випиши тему, ідею, героїв
Ідея громадського служіння, утвердження величі держави.
5)Образ Енея та його значення в композиції твору- створи соціальну сторінку героя.
6)Образ Риму- створи схему
7)Перевірка знань: https://vseosvita.ua/test/verhilii-eneida-135640.html
Урок 21
Образ Енея та його значення в композиції твору. Образ Риму
1)Дивіться урок
https://youtu.be/_YTdUbksfek
2)Дайте характеристику Енею
3)Хмарування «Особливості поеми»
4)Виконайте тест
https://vseosvita.ua/test/verhilii-eneida-135640.html
5) Підготуйте біографію Горація
Допомога
https://youtu.be/64s9fmNThJo
Урок 22
Квінт Горáцій Флакк (65-8 рр. до н.е.). "До Мельпомени" («Мій пам'ятник стоїть...»). Тема мистецтва і призначення митця у творі. Пам'ятник як символ вічності поезії. Розуміння автором значення свого доробку
1)Дивись урок та створи паспорт Горація
https://youtu.be/64s9fmNThJo
Експрес-урок https://www.youtube.com/watch?v=Lo8nue6s74w&list=PLIGNgJeEMVGOHMVmR5D-hOEs-m7btuFYT&index=92
2) Прослухай поезію, зроби аналіз, випиши тему, ідею, худ. засоби
https://youtu.be/eqiYHJd_OIA
https://www.youtube.com/watch?v=EQquGUDUXd0&list=PLuKEIL5ZUv-X7IYNt0z4owAlvKhpa8LWg&index=14
3)Тест
Перевірка знань: https://vseosvita.ua/test/horatsii-137951.html
Урок 23
Пýблій Овíдій Назóн (43 р. до н.е. - бл. 18 р.н.е.). Життя і творчість поета. Міфологічний і філософський зміст поеми «Метаморфози». Конфлікт митця із владою, трагедія вигнання і сум за батьківщиною у «Сумних елегіях» («Життя поета» (ІV, 10)). Образ відторгнення поета. Любов до вітчизни як провідна ідея твору («Сумні елегії»)
Матеріали до уроків:
Експрес-урок: https://www.youtube.com/watch?v=V-XktOREiaY&list=PLuKEIL5ZUv-X7IYNt0z4owAlvKhpa8LWg&index=15
1)Дивись урок
https://youtu.be/Pz8dOZqs438
2) Створи психологічний портрет Овідія
3)Прочитай «Метаморфози»
https://youtu.be/0gkdYL0gt2w
Аналіз «Сумних елегій»
4)Перевірка знань: https://vseosvita.ua/test/publii-ovidii-nazon-139715.html
Урок 24
Урок ПЧ № 1 Овідій «Метаморфози» («Потоп», «Філемон та Бавкіда»)
1)Написати аналіз Метаморфоз, виписати художні засоби, пояснити, як зрозуміли ідею твору
2) Підготуватись до кр
Урок 25
ПЧ № 1 Овідій «Метаморфози» («Потоп», «Філемон та Бавкіда»)
1)Дивись урок та напиши власне висловлення за творами Овідія
https://youtu.be/dn83bJzQ7N4
2)Підготуватися до кр
3)Вивчити напам'ять вірш прета античності на вибір /Тіртей Сапфо Горацій Овідій/
Урок 26
Контрольна робота № 2 з теми «Античність».
Дивись урок і виконай завдання
1)Контрольна робота «Античність»
https://youtu.be/ozSmggITFAc
https://vseosvita.ua/library/kontrolna-robota-iz-zarubiznoi-literaturi-anticnist-8-klas-99640.html
2)Контрольний твір «Концепція людини і світу в античній літературі»
Урок 27
Середньовіччя як доба, її хронологічні межі й специфічні ознаки в історії європейських і східних літератур. Вплив релігії, філософії на літературу в добу Середньовіччя. Основні жанри середньовічної літератури на Заході і Сході.
Матеріали до уроків:
1)Дивись урок та склади схему «Епоха Середньовіччя»
https://youtu.be/8mdMQ1iVBNE
Презентація: https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-serednovicca-ak-doba-ii-hronologicni-mezi-j-specificni-oznaki-v-istorii-evropejskih-i-shidnih-literatur-391743.html
2)Створи таблицю «Жанри Середньовіччя
https://www.youtube.com/watch?v=08SfNrNkXVk
Експрес-уроки https://www.youtube.com/watch?v=2orZ-61qMzk&list=PLIGNgJeEMVGOHMVmR5D-hOEs-m7btuFYT&index=8
https://www.youtube.com/watch?v=akXMn_qiJmE&list=PLuKEIL5ZUv-X7IYNt0z4owAlvKhpa8LWg&index=16
3) Тест
Перевірка знань: https://naurok.com.ua/test/serednovichchya-yak-istorichna-i-kulturna-doba-23252.html
4)Підготуй інформацію про Лі Бо
Допомога
https://youtu.be/vHPKaAg2fQs
Тести Середньовіччя
https://vseosvita.ua/test/start/dhv867
https://vseosvita.ua/test/start/gzw907
Урок 28
Особливості розвитку китайської лірики епохи Тан. Лі Бо
Вплив даосизму на його світогляд. Своєрідність пейзажів Лі Бо, втілення в них краси природи і духовного життя
1)Дивись урок:
https://www.youtube.com/watch?v=vHPKaAg2fQs&list=PLIGNgJeEMVGOHMVmR5D-hOEs-m7btuFYT&index=73
https://www.youtube.com/watch?v=yoAptTHfLcM
https://www.youtube.com/watch?v=_MLmC6RWT8k&list=PLuKEIL5ZUv-X7IYNt0z4owAlvKhpa8LWg&index=17
2)Підготувати біографію Лі Бо- скласти психологічний портрет
https://naurok.com.ua/test/li-bo-24150.html
3)Скласти хмарування «Китайське середньовіччя» https://vseosvita.ua/test/kytaiske-serednovichchia-144499.html
4)Створити схему «Ключові поняття китайської міфології, філософії: конфуціанство, даосизм», виписати, що таке даосизм
5) Читати виразно, зробити аналіз віршів ( тема, ідея, худ засоби)
«Сосна біля південної галереї», «Печаль на яшмовому ґанку»
Урок 29
Ду Фу (712-770). Зв'язок поезії Ду Фу з історичною реальністю. Вплив конфуціанства на його світогляд. Національні образи, символи в ліриці митця.
1)Дивись урок та склади паспорт Ду Фу https://www.youtube.com/watch?v=AYF-6-Cij7Y
2)Читай виразно, проаналізуй, випиши художні засоби
Слухай
https://youtu.be/r-obSvL8bB4
«Пісня про хліб і шовк», «Подорожуючи, вночі описую почуття»
3)Створи хмарування «Образ ліричного героя»
4)Перевірка знань: https://naurok.com.ua/test/du-fu-24881.html
Урок 30
Золота доба персько-таджицької лірики, її характерні особливості
Омáр Хайям.
1.Дивіться урок https://www.youtube.com/watch?v=4qHUTk7uLkc&list=PLIGNgJeEMVGOHMVmR5D-hOEs-m7btuFYT&index=72
2.Виписати, що таке рубаї
https://www.youtube.com/watch?v=ICJ97xpRFc8&list=PLuKEIL5ZUv-X7IYNt0z4owAlvKhpa8LWg&index=18
Презентація: https://vseosvita.ua/library/omar-khaiam-naiiaskravisha-postat-serednovichnoho-skhodu-prezentatsiia-572421.html
3. Біографія, створити психологічний портрет автора. Виписати основні теми і мотиви творчості Омара Хайяма.
https://www.youtube.com/watch?v=46O25hORws0
4. Вивчення напам'ять 2-3 рубаї за вибором учнів, написати аналіз рубаї
5.Перевірка знань: https://naurok.com.ua/test/omar-hayyam-24886.html
Урок 31
Творчість поетів Середньовіччя
1)Тестування
https://naurok.com.ua/test/serednovichchya-li-bo-du-fu-omar-hayyam-1908188.html
2)Підготувати Творчість Рудакі.
3)Виписати поняття - Газелі, рубаї, бейти
Урок 32
Контрольна робота Середньовіччя 3 / в зошитах для кр/
1)
https://naurok.com.ua/kontrolna-robota-za-rozdilom-serednovichchya-test-315917.html
2)
https://vseosvita.ua/library/usi-kontrolni-roboti-8-klas-13588.html
Урок 33
Література середньовічної Європи: основні тенденції і жанрово-тематичне розмаїття «Пісня про Роланда» (Х ст.). Історична основа твору і поетичне переосмислення в ньому реальних подій. Патріотичні ідеї в «Пісні про Роланда».
Образна система (Роланд, Ганелон, Карл та ін.). Особливості поетичної мови твору
Матеріали до уроку:
Експрес-уроки:
https://www.youtube.com/watch?v=YO0kznUrW7Y&list=PLIGNgJeEMVGOHMVmR5D-hOEs-m7btuFYT&index=70
https://www.youtube.com/watch?v=TceChHrYomM&list=PLIGNgJeEMVGOHMVmR5D-hOEs-m7btuFYT&index=67
https://www.youtube.com/watch?v=-y-fQEf3NsI&list=PLuKEIL5ZUv-X7IYNt0z4owAlvKhpa8LWg&index=19
Презентація: https://vseosvita.ua/library/pisnia-pro-rolanda-frantsuzkyi-heroichnyi-epos-prezentatsiia-572694.html
Перевірка знань: https://naurok.com.ua/test/pisnya-pro-rolanda-25550.html
Урок
12.01.2021
Тема: Пісня про Роланда
1)Дивіться урок
https://youtu.be/8mdMQ1iVBNE
Завдання:
•Виписати жанри літератури середньовіччя
•Створити кодекс лицарства
•https://youtu.be/i-bz5-HJgFA
Завдання:
Випишіть терміни та риси середньовічної літератури
2)Познайомтесь із змістом твору
https://youtu.be/d1JnXPCzM0E
•Скорочений зміст
https://youtu.be/2YqMOctS8Cs
•Слухайте аудіокнигу
https://youtu.be/uwsNQ4pLm3w
3) Робота з текстом
•https://youtu.be/utfzzhGB8z0
Виконайте завдання
•Запишіть історичний коментар до твору.
•Створіть схему сюжетної лініі твору.
•Випишіть героїв та створіть історію їх життя/ характеристика образів, соціальна сторінка інстаграм, портрети/
•Виконайте тести /в зошиті / обидва варіанти!
https://fc.vseosvita.ua/o/0016q0-6b70.docx
На канікулах
Епоха Відродження (Ренесансу) в Європі. Гуманізм. Культ античності. Характерні риси ренесансної культури і літератури
Матеріали до уроків: експрес-урок
https://www.youtube.com/watch?v=gQnFWNNh5iY&list=PLuKEIL5ZUv-X7IYNt0z4owAlvKhpa8LWg&index=21
Прочитати на канікулах Данте «Божественну комедію», створити психологічний портрет автора та схему «Пекла» та «Раю»
Урок 34
16/01
Епоха Відродження (Ренесансу) в Європі. Гуманізм. Культ античності. Характерні риси ренесансної культури і літератури
1)Дивись урок та створи схему ознак доби Відродження
https://www.youtube.com/watch?v=gQnFWNNh5iY&list=PLuKEIL5ZUv-X7IYNt0z4owAlvKhpa8LWg&index=21
2)Підготувати інформацію
Видатні українські перекладачі творів Ренесансу. Вершини українського сонету.
3) Підготувати біографію Петрарка
•https://youtu.be/8SIGho4gFXw
Урок 35
Франческо Петрарка (1304-1374) - видатний італійський поет-гуманіст. Багатство людської душі, краса і щирість людських почуттів, оспівування кохання в «Книзі пісень»
Матеріали до уроків: експрес-уроки:
https://www.youtube.com/watch?v=E2501Q6W28o
https://www.youtube.com/watch?v=fGlR31uqNEc&list=PLuKEIL5ZUv-X7IYNt0z4owAlvKhpa8LWg&index=22
Презентація https://vseosvita.ua/library/franchesko-petrarka-vydatnyi-italiiskyi-poet-humanist-prezentatsiia-572306.html
ТЛ Поглиблення поняття про сонет, катрен, терцет, ямб
Урок 36-37
Ф. Петрарка. Сонети № 61, 132. Історія кохання в сонетах Ф. Петрарки. Образ ліричного героя і героїні. Втілення гуманістичних ідеалів у поезії митця. Структура сонетів Ф. Петрарки.
1)Дивіться урок
•https://youtu.be/gQnFWNNh5iY
2) Створіть таблицю «Відродження»
Використовуйте матеріал
•https://youtu.be/-3JOZviR5LA
3) Словник:
Випишіть терміни, дати, передумови до теми Відродження у вигляді хмарування
Допомога:
•https://youtu.be/0dm8NMfeCk8
4) Познайомтеся з Петрарка
•https://youtu.be/8SIGho4gFXw
•https://youtu.be/7FOPBQqbkK4
Завдання:
•Створіть соціальну сторінку Петрарка
•Виконайте інтерактивну вправу "Франческо Петрарка"
•Слухайте сонети
https://youtu.be/OiCjEWb36og
•Вивчіть сонет на вибір напам'ять
•Аналіз сонету, випишіть художні засоби.
•Створіть схематично або у вигляді малюнку паспорт сонету
•Зобразіть у вигляді малюнку структуру сонету
•Напишіть лист поету або есе «Що мене вразило?»
Перевірка знань:
•Тест 1
https://fs01.vseosvita.ua/o/0100i3ab-82a3.docx
Тест 2
https://vseosvita.ua/test/f-petrarka-sonety-3865.html
Урок 36-37
Ф. Петрарка.
Сонети № 61, 132.
Історія кохання в сонетах Ф. Петрарки.
Образ ліричного героя і героїні. Втілення гуманістичних ідеалів у поезії митця. Структура сонетів Ф. Петрарки.
1)Дивіться урок
•https://youtu.be/gQnFWNNh5iY
2)Познайомтеся з Петрарка
•https://youtu.be/8SIGho4gFXw
Завдання:
•Створіть соціальну сторінку Петрарка
•Слухайте сонети
https://youtu.be/OiCjEWb36og
•Відтворіть історія кохання за сонетами Ф. Петрарки.
•Створіть хмарування «Образ ліричного героя і героїні».
• Схематично відтворіть втілення гуманістичних ідеалів у поезії митця.
•Створіть схематично або у вигляді малюнку паспорт сонету
•Зобразіть у вигляді малюнку структуру сонету
Д/з
•Вивчіть сонет на вибір напам'ять
•Аналіз сонету, випишіть художні засоби.
•Напишіть лист поету або есе «Що мене вразило?»
Есе «Медитативність лірики Петрарка»
Перевірка знань:
•Тест 1
https://fs01.vseosvita.ua/o/0100i3ab-82a3.docx
Тест 2
https://vseosvita.ua/test/f-petrarka-sonety-3865.html
Урок 37
Петрарка
1) •Напишіть лист поету або есе «Що мене вразило?»
Есе «Медитативність лірики Петрарка»
2) Перевірка знань:
Тест
https://vseosvita.ua/test/f-petrarka-sonety-3865.html
3)Познайомтеся з біографією Данте
https://youtu.be/wPJ7gwIgWp8
•Запишіть біографію Данте у вигляді схеми або соціальної сторінки
Урок 38
Зарубіжна література
Тема: Данте «Божествена комедія»
1)Дивіться урок
https://youtu.be/NSTRn1kABDc
2)Познайомтеся з біографією Данте
https://youtu.be/wPJ7gwIgWp8
3) Слухайте аудіокнигу
https://youtu.be/umUAA4jOrfI
4) Читайте твір
https://obrazovaka.ru/books/aligeri/bozhestvennaya-komediya/
5) Аналізуйте твір
https://youtu.be/leM1xcRkMCI
6) Виконайте завдання:
•Запишіть біографію Данте у вигляді схеми або соціальної сторінки
•Особливості поеми у вигляді хмарування
•Поясніть назву твору
•Створіть схеми Раю, Пекла та Чистилища
•Дайте характеристику головному герою- паспорт героя
•Створіть на А4 обкладинку до твору та на звортньому боці-
•Напишіть есе «Чого варта людина:Раю чи Пекла»
•Тест
https://obrazovaka.ru/test/bozhestvennaya-komediya-s-otvetami-online.html
Урок 39
8 клас
Тема: Вільям Шекспір
Сонети № 66, 116, 130. Основні теми сонетів В. Шекспіра - кохання до Смаглявої леді, дружба. Відображення внутрішнього світу ренесансної людини (через описи природи, змалювання сили почуттів та ін.) Художні особливості сонетів В. Шекспіра. Вивчити напам'ять сонет Ф. Петрарки за вибором учнів
Матеріали до уроків:
1) Експрес-урок (на 3хв.13с.): https://www.youtube.com/watch?v=YxUAjmynHwk
Дивись урок
https://youtu.be/M2AzIo1wkfQ
2) Створи психологічний портрет Шекспіра
3) Поясни «хмаруванням», що таке «шекспірівське питання»
4) Слухай /прочитай/ сонети
Сонет 116
https://youtu.be/PlKe5WCHaoc
Сонет 130
https://youtu.be/oxydZ24ZCco
5)Проаналізуй сонети, випиши художні засоби, напиши власне висловлення
6)Перевірка знань: https://vseosvita.ua/test/v-shekspir-sonety-3869.html
Урок 40
Трагедія «Ромео і Джульєтта» В. Шекспіра. Історія створення. Конфлікт справжнього почуття і забобонів
Дивись уроки:
https://www.youtube.com/watch?v=7CGFKEURnlQ
1) Історія створення «Ромео і Джульєтта» хмарування
https://www.youtube.com/watch?v=svI9Ax_RgyM
•Прочитай твір
https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=1
•Подивись фільм
https://youtu.be/JhMR3wy5I-E
•Слухай аудіо
https://youtu.be/GYQZCOYb5Lk
2) Склади характеристику героїв
у вигляді сторінки інстаграм
3)Вправи LearningApps https://learningapps.org/display?v=pm1gdxc3c18
Урок 41
Трагедія «Ромео і Джульєтта» В. Шекспіра. Історія створення. Конфлікт справжнього почуття і забобонів
Матеріали до уроків:
Дивись урок:
https://www.youtube.com/watch?v=mkj0c_M9_jM
1.Створи паспорт твору
https://vseosvita.ua/library/v-sekspir-romeo-i-dzuletta-202371.html
2.Виконай робочі картки https://naurok.com.ua/v-shekspir-romeo-i-dzhuletta-221091.html
3.Перевірка знань: https://naurok.com.ua/test/tragediya-v-shekspira-romeo-i-dzhuletta-istoriya-stvorennya-konflikt-spravzhnih-pochuttiv-i-zaboboniv-773501.html
4. Записати в словник
ТЛ Поглиблення поняття про вічний образ, роман,
Урок 42
Тема: Конфлікт справжнього почуття і забобонів
1) Дивись урок
https://youtu.be/7-c3jA1vXiM
2) Створити соціальні сторінки героїв( використати цитати)
3) Проаналізувати монологи героїв ( прощання під балконом)
Урок 43
Тема: Проблема життя та смерті
1) Написати ессе або створити хмарування: особливості трагедії; новаторство Шекспіра
2) Прочитати «Гамлет»
https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=2
Слухай
https://youtu.be/29LdXEINa0E
Дивись
https://youtu.be/FWF98uJlc48
3) Створити психологічні портрети героїв
1)Написати твір-роздум «Чому трагедія є світлою?» або «Гуманістична цінність трагедії В.Шекспіра, її популярність серед різних поколінь»
2)Написати фанфік
3)Підготувати паспорт Сервантеса
Біографія: https://www.youtube.com/watch?v=fgT2mQrTSU4
Урок 44
Міґeль де Сервaнтес Саавeдра (1547- 1616). «Дон Кіхот» (І частина). Історія створення роману, його зв'язок з лицарськими романами, пародійний характер
1)Дивіться урок
https://youtu.be/rCVnm4f5igM
2)Познайомтесь з історією створення та 1 частиною роману «Дон Кіхот»
https://youtu.be/n0c0XNyeUCk
3) Прочитайте 1 частину роману
Скласти сюжетний ланцюг
Скорочено:
https://moyaosvita.com.ua/literatura/don-kixot-skorocheno/
Слухайте:
https://youtu.be/BsXFkBQrP0M
Дивіться фільм:
https://youtu.be/olg-TMwjqlE
3)Створити соціальну сторінку Дон Кіхота
Урок 44
Міґeль де Сервaнтес Саавeдра (1547- 1616). «Дон Кіхот» (І частина). Історія створення роману, його зв'язок з лицарськими романами, пародійний характер. Особливості сюжету і композиції твору (ситуації «великої дороги», випробування)
Матеріали до уроку:
Дивись урок: https://www.youtube.com/watch?v=fgT2mQrTSU4
Експрес-уроки: https://www.youtube.com/watch?v=x6SkBBhUhLY
https://www.youtube.com/watch?v=YCF5ZFyuvAc&list=PLuKEIL5ZUv-X7IYNt0z4owAlvKhpa8LWg&index=25
Історія створення роману
https://youtu.be/cjzUKumtmlE
Перевірка знань: https://naurok.com.ua/test/don-kihot-m-servantes-799544.html
https://naurok.com.ua/test/migel-de-servantes-saavedra-biografiya-806530.html
Дивіться урок
https://youtu.be/rCVnm4f5igM
Познайомтеся з біографією та зробіть психологічний портрет
https://youtu.be/fgT2mQrTSU4
Познайомтесь з історією створення та 1 частиною роману «Дон Кіхот»
Скорочено:
https://moyaosvita.com.ua/literatura/don-kixot-skorocheno/
Слухайте:
https://youtu.be/BsXFkBQrP0M
Дивіться фільм:
https://youtu.be/olg-TMwjqlE
Урок 45
Тема: Конфлікт високих прагнень Дон Кіхота і буденної дійсності, неможливості реалізації ідеалів героя. Дон Кіхот і Санчо Панса - парні образи, в яких втілено високу мрію і прагматизм. «Донкіхотство»
Дивись урок
https://youtu.be/4rCQ0Z7USi4
1)Читати 1 частину
Скласти сюжетний ланцюг
https://youtu.be/n0c0XNyeUCk
2)»Донкіхотство»- створити «хмарування»
https://youtu.be/LwYNLCbLRb8
3)Створити соціальну сторінку Санчо Панса та
Дон Кіхота;
Таблиця- порівняння Дон Кіхота і Санчо Пансатут...